1

مظلومی: از اول هم دنبال قهرمانی نبودیم

  • کد خبر : 178743
  • ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۷:۱۴

سرمربی استقلال گفت: به دلیل حساسیت‌هایی که برای جذب بازیکن خارجی وجود دارد، سعی می‌کنیم بازیکن داخلی جذب کنیم.

پرویز مظلومی سرمربی استقلال در حاشیه تمرین امروز تیمش در جمع خبرنگاران گفت: «ما نیازی به مهاجم نداریم. به دنبال جذب بازیکن هستیم. اگر بازیکن داخلی نگیریم، بازیکن خارجی جذب خواهیم کرد. حساسیت ویژه ای روی بازیکن خارجی وجود دارد و به همین دلیل سعی می کنیم بازیکن داخلی بگیریم.»

او درباره جر و بحث با معینی در هیات مدیره استقلال گفت: «جر و بحثی نبوده. هیات مدیره از ما حمایت می کند. مسئولان باشگاه الان از ما حمایت نکنند پس کی باید حمایت کنند؟» مظلومی درباره جدایی امین حاج محمدی از استقلال گفت: «از بازیکنی اسم نمی‌آورم. ما گفتیم که اگر بازیکنی از جمع ما جدا شود یک مدافع می‌گیریم.»

او درباره پروپیچ هم گفت: «بازیکنی را به زور نگه نمی‌داریم. سجاد شهباززاده از ترکیه پیشنهاد دارد ولی قرار شد نیم فصل دیگر به ما کمک کند. پروپیچ هم قرار نیست از ما جدا شود.» مظلومی در پاسخ به این سوال که آیا گسترش خواهان معاوضه امید ابراهیمی با شجاعیان است؟ گفت: «امید ابراهیمی را با ۵ بازیکن هم عوض نمی‌کنیم.»

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که اگر استقلال قهرمان نشود این موضوع را به گردن جذب نشدن بازیکنان مورد نظرش می اندازد؟ گفت: «از اول هم دنبال قهرمانی نبودیم. اما الان دنبال این هستیم که صدرنشینی را حفظ کنیم. ۱۷ هفته بدون دو بازیکن خارجی که آن ها را از دست دادیم بازی کردیم و باید جای آن ها را پر کنیم.»

او درباره محرومیت حنیف عمران زاده گفت: «عمران زاده ۹۰ دقیقه فحش خورد و از این رای واقعا تعجب می کنم. باید به این موضوع توجه می شد. او کاری نکرده بود که این همه فحش بخورد.» مظلومی همچنین درباره شایعه جذب تیموریان گفت: «تیموریان بازیکن بزرگی است ولی او را نمی خواهیم. در پست او چند بازیکن داریم.»

منبع: ایسنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=178743

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر