1

هواداران می دانند که چرا پرسپولیس به این حال و روز دچار شده است

  • کد خبر : 18051
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۵

نمی دانم چرا هر چه می زنیم به در بسته می خورد/هواداران می دانند که چرا پرسپولیس به این حال و روز دچار شده است هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آنقدر فشار و استرس روی تیم و بازیکنان زیاد است که هر لحظه در طول بازی نگرانیم که توپی نیاید و وارد دروازه مان شود. […]

نمی دانم چرا هر چه می زنیم به در بسته می خورد/هواداران می دانند که چرا پرسپولیس به این حال و روز دچار شده است
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آنقدر فشار و استرس روی تیم و بازیکنان زیاد است که هر لحظه در طول بازی نگرانیم که توپی نیاید و وارد دروازه مان شود.

حسین بادامکی در گفتگو با خبرنگار شبکه ایران در خصوص عدم نتیجه گیری این تیم اظهار داشت: واقعا نمی دانم چه بگویم. ما تمام تلاشمان را در تمرینات و بازی ها می کنیم و انرژی زیادی برای موفقیت می گذاریم. من شخصا خودم را می گویم که فشار و استرس زیادی را تحمل می کنم.

وی افزود: ما قبل از هر بازی می دانیم که فقط محکوم به برد هستیم و دوست داریم ببریم تا هواداران هم خوشحال شوند. اما نمی دانم چرا هر چه می زنیم به در بسته می خورد و روند طبیعی طی نمی شود. از طرفی فشار ناشی از استرس که نکند توپی بیاید و وارد دروازه مان شود، حسابی آزارمان می دهد. فقط می خواهم هواداران باور کنند و بدانند که ما هر چه در توان داریم در زمین به کار می گیریم.

بادامکی در ادامه گفت: می دانم که الان ما هر چه بگوییم، می گویند که بهانه است. بنابراین سکوت بهترین راه است. شاید بهتر بود که من هم مصاحبه نمی کردم. در کل معتقدم خود هوادار قطع به یقین می داند که چرا پرسپولیس به این حال و روز دچار شده است.

او در پاسخ به این سوال که آیا قبول داری هوادار هم مثل بازیکنان تحت فشار است؟ گفت: خب من همیشه گفته ام که حق با هوادار است ولی آنها بدانند که بازیکن، کادرفنی و مدیریت اصلا دوست نداریم بازی مساوی شود، چه برسد که ببازیم. ما در بازی مقابل نفت تهران در حضور تماشاگران خودمان بازی می کردیم اما شاید خود آنها ندانند که شعارهایشان چه تاثیر منفی روی ما می گذارد. با این حال من تاکید می کنم که هوادار حق دارد.

هافبک پرسپولیس در پایان درباره رفتن بازیکنان این تیم نزد روانشناس پیش از بازی با نفت تهران صحبت کرد: روانشناس خوب است اما تنها با صحبت همه چیز حل نمی شود. تا پیش از ورود به زمین همه چیز خوب است اما همین که وارد زمین می شویم و در آن شرایط قرار می گیریم، نمی شود تصمیم درستی گرفت و استرس به سراغ مان می آید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=18051

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر