4

به سادگی نمی‌توان از کنار مسئله اختلاس ۳ هزار میلیاردی گذشت

  • کد خبر : 18059
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۱

صادق محصولی گفت :در حال حاضر مذاکره ۲-۸+۷ صورت گرفته و زمینه صحبت و ادامه مذاکره هم هست و این طور نیست ما با دوستان با وجود داشتن اختلاف سلیقه در مقابل هم باشیم. صادق محصولی شنبه شب در نخستین همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی که در مجتمع فرهنگی امام خمینی قم برگزار شد، با […]

صادق محصولی گفت :در حال حاضر مذاکره ۲-۸+۷ صورت گرفته و زمینه صحبت و ادامه مذاکره هم هست و این طور نیست ما با دوستان با وجود داشتن اختلاف سلیقه در مقابل هم باشیم.

صادق محصولی شنبه شب در نخستین همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی که در مجتمع فرهنگی امام خمینی قم برگزار شد، با بیان اینکه تشکیل جبهه پایداری با هدف گفتمان‌سازی صورت گرفته و و در واقع الزاما برای مجلس نبوده است، گفت: البته ما انتخابات مجلس را در پیش داریم و مجلس هم از مراکز حساس و سرنوشت ساز کشور است و طبیعی است که جبهه پایداری به تکلیف خود در این زمینه عمل خواهد کرد.
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری اسلامی گفت: در حال حاضر مذاکره ۲-۸+۷ صورت گرفته و زمینه صحبت و ادامه مذاکره هم هست و این طور نیست ما با دوستان با وجود داشتن اختلاف سلیقه در مقابل هم باشیم.
وی با اشاره به اینکه جبهه پایداری طبق نظر رهبری عمل می‌کند، به موضع این جبهه دربرابر اختلاس ۳ هزار میلیاردی اشاره کرد و گفت: در برخی اظهارنظرهای گفته شد که جبهه پایداری در خصوص اختلاس اظهار نظر نکرده و این در حالی است که ما در همایشی که در خراسان برگزار شد در این زمینه به صورت مفصل سخن گفتیم.
محصولی با اشاره به اینکه به سادگی نمی‌توان از کنار مسئله اختلاس ۳ هزار میلیاردی گذشت، ادامه داد: سیستم بانکی ما دارای مشکل بوده و باید اصلاح شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=18059

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر