1

پرویز مظلومی در آستانه محروم شدن از همراهی استقلال

  • کد خبر : 181810
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۵

البته کمیته انضباطی تا زمانی که کمیته داوران از پرویز مظلومی شکایت نکند این پرونده را پیگیری نخواهد کرد و ابتدا آن ها باید شکواییه خود را به دست ما برسانند تا پرونده به جریان بیفتد و ما تحقیقات وسیع تر را انجام دهیم ودر نهایت رای را صادر کنیم.

پرویز مظلومی بعد از باخت دیروز استقلال مقابل نفت تهران اتهام بزرگی به کمیته داوران زد و قضاوت ها را به نفع یک تیم خاص دانست و اعتراض شدیدی به داوری محمدرضا اکبریان داشت.

 

حالا نگاهی به قوانین فدراسیون فوتبال می اندازیم. طبق بند سوم ماده ۶۷ آیین نامه فدراسیون فوتبال هرگونه ایجاد شائبه در اذهان عمومی به هرطریقی مبنی بر جانبداری تعمدی داوران از یک تیم با بکاربردن الفاظی که شان و جایگاه تشکیلات رسمی داوران را زیر سؤال می‌برد (به تشخیص رکن قضایی مربوط) باعث محرومیت تا دو ماه و جریمه نقدی تا یکصد میلیون ریال خواهد بود.

 

در همین رابطه گفت و گوی کوتاه حسین عبداللهی در این باره را بخوانید. وی در این باره اظهار داشت: صحبت های پرویز مظلومی گواه همه چیز است و حتی شما هم می توانید تشخیص دهید که شدت حرف های ایشان شامل این ماده و قانون می شود.

 

دبیر کمیته انضباطی در ادامه خاطرنشان کرد: البته کمیته انضباطی تا زمانی که کمیته داوران از پرویز مظلومی شکایت نکند این پرونده را پیگیری نخواهد کرد و ابتدا آن ها باید شکواییه خود را به دست ما برسانند تا پرونده به جریان بیفتد و ما تحقیقات وسیع تر را انجام دهیم ودر نهایت رای را صادر کنیم.

 

کاپ

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=181810

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر