1

ظریف در انتخابات شرکت کرد/ با مردم ایران باید با زبان «تکریم» سخن گفت نه «تحریم»

  • کد خبر : 182399
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۹:۳۸

وزیر امور خارجه ایران: «حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای به برکت خون شهدا و تلاش نیروهای مسلح، امنیت و اقتداری را به وجود آورده که یکی از ثمرات آن مردم سالاری دینی است.»

ظریف ظریف در انتخابات شرکت کرد/ با مردم ایران باید با زبان «تکریم» سخن گفت نه «تحریم»

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دقایقی پیش و همزمان با آغاز انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، با حضور در حوزه اخذ رأی در حسینیه جماران رأی خود را به صندوق انداخت.

 

محمد جواد ظریف پس از انداختن رای خود در ساعات اولیه روز رای گیری در شعبه اخذ رای جماران در جمع خبرنگاران افزود: یقین دارم امروز همه با مشارکت پرشور خود با هوشیاری در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی شرکت خواهند کرد.

 

وی ادامه داد: همین مشارکت مردم در انتخابات سال ۹۲ بود که منجر به مذاکرات هسته ای بین ایران و کشور بزرگ شد و هفتم اسفند نیز برگ زرینی در مشارکت هوشمندانه مردم در تعیین سرنوشت خود خواهد گردید.

 

وزیرامورخارجه اظهارداشت: هر چه حضور مردم گسترده تر باشد دنیا اقتدار کشور را بیشتر حس می کند و متوجه می شود با مردم ایران با زبان تکریم سخن باید گفت نه با فشار و تحریم و یقین دارم مردم این اولویت را به خوبی درک خواهند کرد.

 

به نوشته ایرنا، ظریف در خصوص اولویت بعدی کشورمان در سیاست خارجی گفت: اولویت ما همواره ثبات در منطقه بوده و باقی خواهد ماند.

 

وی اضافه کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای به برکت خون شهدا و تلاش نیروهای مسلح، امنیت و اقتداری را به وجود آورده که یکی از ثمرات آن مردم سالاری دینی است.

 

 

پیام توئیتری و فیس‌بوکی دکتر ظریف:

 

شب گذشته وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پستی در توئیتر همگان را به شرکت در انتخابات ترغیب کرده و نوشته است : فردا همه رأی می دهیم تا هیچکس هیچگاه یک ایرانی را تهدید نکند.

 

 

وزیر خارجه کشورمان همچنین شب گذشته در صفحه فیس بوک خود با انتشار پستی مردم را دعوت کرده تا در انتخابات ۷ اسفند شرکت کرده و هوشمندانه رای دهند.

 

دکتر ظریف در این پست نوشته است:

 

«دوستان سلام

مشارکت گسترده و هوشمندانه مردم دلاور ایران در انتخابات ۹۲ مهمترین عامل تضمین موفقیت مذاکرات هسته ای و پایان تحریم ها ظالمانه بود.

حضور همه ما در انتخابات ۷ اسفند اقتدار ملی و فردایی بهتر را تضمین می کند.

فردا همه رای می دهیم تا هیچ کس هیچگاه یک ایرانی را تهدید نکند.»

 

 

۴۴۴

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=182399

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر