1

قلعه‌نویی: طرفدار پرسپولیس نیستم اما باید بگویم همه از بازی این تیم لذت می‌برند

  • کد خبر : 182999
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴

امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس اظهار داشت: قبل از اینکه وارد مسائل فنی شویم باید عرض کنم که درگذشت اکبر دارستانی را تسلیت می گویم.

امیر قلعه نویی قلعه‌نویی: طرفدار پرسپولیس نیستم اما باید بگویم همه از بازی این تیم لذت می‌برندرفتن این بزرگان جای تاسف دارد و امیدوارم یادشان حفظ شود. همچنین روز درختکاری را تبریک می گویم. زمین پاک و آسمان آبی شعار شهرداری تهران است و لازم است از سردار قالیباف بابت زحماتش و واگذاری استادیوم ها بابت این دو تیم بزرگ تشکر کنم.

 

سرمربی تراکتورسازی ادامه داد: رسانه ها برای بازی های قهرمانی آسیا سنگ تمام گذاشتند. امیدوارم نمایندگان ما بتوانند نتایج خوبی کسب کنند. اما درباره بازی با پرسپولیس باید بگویم که به مجموعه پرسپولیس، هواداران این تیم و شخص برانکو تبریک می گویم. برانکو مربی اخلاق مدار و فنی است. همه از بازی پرسپولیس لذت می برند. این نشان می دهد که فوتبال ما رو به رشد است. با اینکه طرفدار پرسپولیس نیستم اما واقعیات را می گویم.

 

به گزارش بانک ورزش، قلعه نویی افزود: لازم است با پرسی که انجام می دهیم ارتباط خط هافبک و فوروارد پرسپولیس را قطع کنیم. یکی از نقاط قوت پرسپولیس جناح راست این تیم است. در مجموع به بازی امیدوارم زیرا ما هم تراکتور هستیم و به دنبال سه امتیاز این مسابقه خواهیم بود. اگر سه امتیاز را کسب کنیم در جدول باقی می مانیم. تراکتور از نظر روحی و روانی بعد از بازی با سپاهان به شرایط آرمانی رسید. این سه برد به ما کمک کرد. امیدوارم همان طور که جلوی سپاهان بازی کردیم مقابل پرسپولیس بازی کنیم. تا آنها که در استادیوم هستند و آنها که از تلویزیون بازی را تماشا می کنند لذت ببرند. نتیجه هم دست خداست اما امیدواریم شاهد بازی خوبی باشیم.

 

سرمربی تراکتورسازی اذعان داشت: این دو بازی که ما در باشگاه های آسیا انجام دادیم یک حسن داشت. اینکه در شرایط مسابقه قرار گرفتیم. البته خسته هم شدیم. با این حال یک جلسه ریکاوری در ابوظبی و دو جلسه در تهران خیلی به ما کمک کرد. امروز بدن ها خیلی شرایط بهتری دارد. تمرین هم داریم. البته پرسپولیسی ها در این مدت استراحت بیشتری داشتند ولی در شرایط مسابقه نبودند.

 

او درباره اینکه دو برد آسیایی انتظارات را از تراکتور بالا برده است تصریح کرد: صد در صد. ما دو مشکل داریم. مشکل اول ما لغو شدن اردوی ترکیه بود. با احترامی که برای داوران قائل هستم اما ۵ امتیاز وحشتناک را از ما گرفتند. این مساله برای ما خیلی تاثیرگذار بود. انتظارات بالاست. طرفداران پرشوری داریم. اگر این مشکلات برای ما به وجود نمی آمد در بازی با راه آهن به هماهنگی کامل می رسیدیم. آقایان مهدی شریفی را به ما دادند اما در مقابل لطمات زیادی به ما زدند. با این حال تلاش می کنیم با یک بازی منطقی سه امتیاز را از آن خود سازیم.

 

قلعه نویی در پاسخ به کاپ، درباره تفاوت های داوری در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر گفت: قشر داوری ما قشر مظلومی است. هم از نظر دستمزد و هم از نظر سخت افزاری شرایط ایده آل نیست. با تمام این احوال تلاش خود را  می کنند. کمیته داوران و دپارتمان داوری هم تلاش خود را می کنند. داوری می تواند قضاوت خوبی کند که آرامش روحی و روانی و دستمزد مناسب داشته باشد. من از تاج می خواهم که داوری را یک حرفه بداند که درآمدش بالا باشد و جز تمرین و آموزش داوران فکر دیگر نداشته باشند.

 

وی افزود: ما همان روز که با الجزیره بازی کردیم دیدید که در این تیم سه بازیکن آنها بودجه ای معادل کل تیم ما در یک سال داشتند.

 

قلعه نویی درباره حضور هواداران در استادیوم گفت: فوتبال بدون تماشاچی روح ندارد. دراستادیوم خالی آدم لذت نمی برد. خود بازیکنان عوامل اجرایی و آنهایی که در زمین هستند در حضور تماشاگران از بازی لذت می برند. امیدوارم حضور تماشاچی باعث شود که جذابیت به فوتبال بازگردد. همچنین حضور تماشاچی باعث می شود که به میزبان احترام گذاشته شود. اما اینکه به حریف فحاشی شود درست نیست و باید کاری کرد که همه از فوتبال لذت ببرند. تیم های بزرگ چون منچستر و چلسی شرایط خوبی ندارند اما استادیوم هایشان پر است. اعتراض آنها همیشه با یک پارچه سفید است اما خبری از فحاشی نیست. ما در هفته سه جلسه روی ضربات ایستگاهی کار می کنیم. به همین خاطر باید به دنبال میانگین قدی یک و هشتاد باشیم. یکی از برنامه های ما این است که از ضربات ایستگاهی به نتیجه برسیم. شما دیدید که گل سالم ما را نشان ندادند و کارشناسی هم نکردند در بازی با استقلال خوزستان این اتفاق افتاد. در بازی با پدیده هم پنالتی ما را نگرفتند. من پیش تر هم گفتم که ای کاش حسن روحانی از تراکتور طرفداری نمی کرد. والسلام علیکم امیر قلعه نویی.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=182999

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر