1

اعمال نرخ جدید جرایم رانندگی در هاله‌ای از ابهام/ طرح ترافیکی نوروز از ۲۵ اسفند آغاز می‌شود

  • کد خبر : 183346
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۹:۵۲

رئیس پلیس راهور ناجا از برگزاری رزمایش بزرگ ترافیک ویژه نوروز ۹۵ خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهری افق سردار مهری رئیس پلیس راهور ناجا  گفت: قرار بر آن بود نرخ جدید جرایم راهنمایی و رانندگی از ۱۵ اسفند اعمال و اجرایی شود اما با رد مصوبه دولت از سوی دیوان عدالت اداری و اینکه دیوان اعلام کرده مصوبه دولت غیر قانونی است و با نرخ تورم در تناقض است از اجرایی شدن یا نشدن نرخ جدید جرایم راهنمایی و رانندگی به پلیس دستوری ابلاغ نشده است.
وی افزود: طرح بزرگ ترافیکی ویژه نوروز ۹۵ از ۲۵ اسفند همزمان با رزمایش بزرگ ترافیکی نوروز آغاز و ۱۵ فروردین سال آینده به پایان می رسد.
سردار مهری بیان کرد: برابر تدابیر صورت گرفته از سایر بخش ها در ایام تعطیلات نوروز برای کمک رسانی به پلیس استفاده می شود و نیز از سایر امکانات در جهت برقراری نظم و امنیت در این طرح ترافیکی بهره برده ایم.
رئیس پلیس راهور ناجا اظهار کرد: از ۱۹ اسفند ماه همیاران پلیس به حالت آماده باش در می آیند و همیاران پلیس به عنوان بزرگترین سرمایه پلیس کمک به فرهنگسازی و جلوگیری از بروز تخلفات می کنند.
وی در پایان افزود: با آموزش ها و تذکراتی که به همیاران پلیس داده ایم این عملیات را برای حضور در طرح ترافیکی آماده  کردیم و این همیاران تخلفاتی از جمله نبستن کمربند ایمنی، خوردن و آشامیدن در حین رانندگی، استفاده از تلفن همراه را به رانندگان تذکر می دهند و حتی نسبت به جریمه رانندگان می توانند اقدام کنند.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=183346

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر