3

فوت نوروزی و احدی بدترین اتفاق ۹۴ بود/ کار استقلال را برای قهرمانی سخت می بینم

  • کد خبر : 184057
  • ۰۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶

مربی سابق استقلال معتقد است بدترین اتفاق سال ۹۴، فوت هادی نوروزی و رضا احدی بود.

محمود فکری یکی از آن دست  فوتبالیست هایی بود که معمولا کمتر مصاحبه می کرد ولی وقتی فوتبال را کنار گذاشت نگاهش به رسانه ها هم عوض شد. فکری به واسطه گلهایی که به پرسپولیس زده بود یکی از بازیکنان محبوب تاریخ استقلال محسوب می شود.
مربی فصل گذشته استقلال که اتفاقا زمانی در شمال کشور هم مربیگری کرده این روزها به کار تجاری مشغول است و جدا از فوتبال تنها اخبار را پیگیری می کند.
خبرنگار نامه نیوز، به بهانه سال جدید گفت و گویی متفاوت با فکری انجا داده که در زیر می خوانید:
*سال ۹۴ برای شما چگونه بود؟
از لحاظ فوتبالی که خوب نبود چون با استقلال نتایج خوبی نگرفتیم و در نهایت هم از تیم جدا شدیم.کلا از لحاظ فوتبالی سال خوبی نداشتم.
*بعد از آن هم جایی مشغول نشدید؟
نه. فعلا در حال کار اقتصادی هستم. اتفاقا این اواخر برای کار تجاری به ترکیه رفتم و در سمیناری در این کشور شرکت کردم. فعلا کار تجاری می کنم تا ببینیم چه می شود.
*شاید این سوال کمی کلیشه باشد ولی شما به بچه ها عیدی می دهید؟
به نظر شما می شود عیدی نداد؟ معمولا به امیر حسین و حمیدرضا پسرانم که حالا حسابی بزرگ هم شده اند عیدی می دهم. البته چیزی که نیاز داشته باشند را برایشان تهیه می کنم. همسرم هم که جای خود دارد.
*تعطیلات کجا هستید؟
شمال. بچه شمال هیچوقت شمال را ول نمی کند. سعی می کنم مسافرت هم بروم. به نظر من قشنگی عید فقط به کنار خانواده بودن است.جایش زیاد مهم نیست.
* چیز مهمی هست که از تعطیلات به یاد  داشته باشید؟
صد در صد! ۴ فروردین سالگرد ازدواجم است.به همین دلیل همیشه از عید نوروز خاطره خوبی دارم.
* به نظر شما مهمترین اتفاق سال ۹۴ چه بود؟
اتفاق مهم خیلی افتاده. چه از لحاظ سیاسی و چه از لحاظ ورزشی. ولی به نظر من مهمترین اتفاق که البته خیلی هم تلخ بود رفتن هادی نوروزی و رضا احدی از جمع اهالی ورزش بود. خبر درگذشت هادی نوروزی و رضا احدی خیلی ناراحت کننده بود و هنوز که هنوز است باور نمی کنم این دو نفر دیگر نیستند. البته من از یک مساله خیلی خوشحال هستم.
* چه مسئله ای؟
بهبودی شرایط منصورخان پورحیدری. واقعا در آن روزهایی که در بیمارستان ایران پیگیر وضعیت او بودیم حس می کردم یکی از عزیزانم روی تخت بیمارستان است. به نظر من او شناسنامه و پدر واقعی استقلال است و وقتی این روزها خبر بهبودی شرایط او را می شنو از ته دل خوشحال می شوم.
*شرایط امسال استقلال را چطور می بینید؟ فکر می کنید این تیم قهرمان شود؟
من شرایط استقلال را برای قهرمانی خیلی سخت می بینم. به خصوص که در این چند بازی اخیر این تیم خوب کار نکرده و به نظرم بازی های سخت تمم از همین اولین بازی در اهواز آغاز می شود. استقلال حالا چشمی را هم ندارد و باید برای حل خلا این بازیکن فکری چاره کند.
* آرزوی شما در سال ۹۵ چیست؟
من امیدوارم ردم در شرایط اقتصادی بهتری نسبت به سالهای گذشته قرار بگیرند و امیدوارم امسال برای ورزش و به خصوص فوتبال ما سال شادی و سلامتی باشد.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=184057

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر