1

اولین تلفات شلیک کلینتون از پشت توپخانه میرزا آغاسی!

  • کد خبر : 18718
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۶

یک پایگاه اینترنتی فعال در فتنه سبز و وابسته به اپوزیسیون اعلام کرد حکایت دریافت کمک جریان ضد انقلاب از آمریکا، حکایت همان ضرب المثل معروف است که می گوید: «اسمش رو نیار، خودش رو بیار»! گویانیوز با اشاره به اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با شبکه بی بی سی و تلاش برای […]

یک پایگاه اینترنتی فعال در فتنه سبز و وابسته به اپوزیسیون اعلام کرد حکایت دریافت کمک جریان ضد انقلاب از آمریکا، حکایت همان ضرب المثل معروف است که می گوید: «اسمش رو نیار، خودش رو بیار»!
گویانیوز با اشاره به اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با شبکه بی بی سی و تلاش برای تبرئه جنبش سبز از وابستگی به آمریکا نوشت: هر قدر هم بعضی ها در میان مخالفان کمک انسان دوستانه شما را پس می زنند، نمی دانم باز هم چرا حس می کنیم به کمک شما نیازمندیم. هیلاری خانم! ما در فارسی اصطلاحی داریم که می گوید «اسمش را نیار، خودش را بیار!» این اصطلاح را نشنیده اید؟ اگر به آقای عسگرد [رئیس بخش فارسی صدای آمریکا] بگویید، شاید ایشان بتواند یک جورهایی برای تان ترجمه کند.
نویسنده گویانیوز در توضیح خود می افزاید: یک روز یکی از شاهان ایران راهش را گم کرد و از همراهان جدا افتاد. شبانه رسید به یک ده. رفت در منزل یک روستایی را زد و گفت من یک راه گم کرده هستم و جایی برای خوابیدن می خواهم. ناکس نگفت که شاه است چون می ترسید وقتی که خوابید او را بکشند. روستایی گفت شب می توانی در طویله بخوابی. چیزی هم نداریم بکشی روت. یک پالان خر هست می خواهی بدم ازش استفاده کن. شاه که بهش برخورده بود گفت، اسمش را نیار، خودش را بیار! خلاصه ما هم که داریم این را استعمال می کنیم، معنی اش این است که کمک خواستن از شما «سمعه »اش قبیح است ولی به نظر می رسد اثرش فعلا نافع است. حالا گفتیم کمک و پالان خر، دور نگیرید یک دفعه و کمک تبدیل شود به ضد کمک. آخر شماها عادت دارید یک کاری بکنید که آدم غلط بکند از شما کمک بخواهد. تا حالا هم هر چه به ما کمک کرده اید مثل کمک خاله خرسه بوده است.
نویسنده این مطلب اضافه می کند: می خواستم بگویم خانم جان! اسمش را نیار، خودش را بیار. یک خواهش هم از شما دارم و آن اینکه ضمن رساندن سلام به پرزیدنت اوباما، به ایشان بگویید به جای دخیل بستن به مامور عقب افتاده ترور سفیر عربستان و کارتل های موادمخدر مکزیکی راست حسینی[!] بگویند ما داریم می آییم و پدر این حکومت را هم درمی آوریم فقط به خاطر شما و حقوق ضایع شده انسانی تان. شما این ها را بگویید ببینید چه جوری ما باورمان می شود و خوش خوشان مان می شود. چه جوری نیش مان تا بناگوش باز می شود و جریان کودتای بیست و هشت مرداد و منافع نفتی شما را فراموش می کنیم. چه جوری آماده می شویم تا شما به ما کمک کنید و ضمنا بازار تسلیحاتی تان را پر رونق کنید.
خاطر نشان می شود مقامات آمریکایی مدعی اند دیپلماسی عمومی (ارتباط با مردم ایران) را از طریق انجام برخی مصاحبه ها و گرفتن برخی ارتباطات پیگیری می کنند. هیلاری کلینتون هم در مصاحبه اخیر خود مدعی راه اندازی سفارت مجازی شده است. با این وجود به نظر می رسد همین یک مطلب آمیخته با هجو و استهزای گویانیوز، برای سنجش میزان اثرگذاری سیاست دیپلماسی عمومی کفایت می کند. به قول میرزا آغاسی، توپخانه ای که از جبهه خودی [اینجا اپوزیسیون] این گونه تلفات می گیرد، ببینید با دشمن چه می کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=18718

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر