1

اولین دشمن برای منصوریان؛ داد و فریاد بازیکن استقلال بر سر رفیق اسکوچیچ؛ تو مقصری!

  • کد خبر : 189841
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲

یکی از بازیکنان استقلال که در ظاهر با منصوریان بیعت کرده و در باطن مخالف سرمربی شدن منصوریان است، انتخاب نشدن اسکوچیچ را گردن رفیق دراگان انداخت!

بازیکن استقلال اولین دشمن برای منصوریان؛ داد و فریاد بازیکن استقلال بر سر رفیق اسکوچیچ؛ تو مقصری!

طی روزهای گذشته یکی از بازیکنان استقلال تمام توان خود را به کار گرفت تا منصوریان سرمربی این تیم نشود. این بازیکن ابتدا مدیرعامل و سه عضو هیات مدیره را قانع کرد اگر مظلومی قهرمان جام حذفی شد، بماند و به موازات آن همکاری با اسکوچیچ را به مجموعه آبی پیشنهاد داد تا منصوریان تنها گزینه استقلال نباشد.

 

این بازیکن اگرچه در ظاهر با منصوریان تماس گرفت و به او گفت من با تو هستم و از حضورت در استقلال استقبال می کنم اما طی دو روز گذشته بالغ بر ۱۲ ساعت تلفنی با این و آن حرف زد تا منصوریان سرمربی استقلال نشود و هیات مدیره اسکوچیچ را انتخاب کند. با این وجود، دیشب به او گفته شد وزارت ورزش به دلیل همکاری اسکوچیچ با یک دلال و اتهاماتی که در خصوص پورسانت گرفتن دراگان و همچنین نفوذ یک دلال روی او و ردپای همین دلال در ترکیب تیم او وجود دارد با انتخاب دراگان به عنوان سرمربی استقلال مخالف است.

 

راست و دروغش گردن راوی که می گفت این بازیکن وقتی شنید هیات مدیره به چه دلایلی اسکوچیچ را از لیست گزینه ها حذف کرده، با مدیرعامل باشگاه تماس گرفت و مدیرعامل هم گفت من کاره ای نیستم وزارت می گوید فلانی کنار دراگان است و نمی توانیم سرنوشت استقلال را دست کسی بدهیم که با اجازه یک دلال بازیکن می گیرد و بدون اجازه او آب هم نمی خورد.

 

این بازیکن ابتدا به مدیرعامل قول داد خودش تیم را می بندد و نمی گذارد دلال موردنظر در لیست خرید اسکوچیچ و لیست مازاد او دخل و تصرف کند اما وقتی دید مدیرعامل تحت تاثیر تصمیم هیات مدیره و دستور وزارت ورزش، از اسکوچیچ عبور کرده، با رفیق دراگان تماس گرفت و گفت دلال بازی تو باعث شد اسکوچیچ وتو شود. اگر تا این حد تابلو بازیکن به اسکوچیچ تحمیل نمی کردی، الان دراگان سرمربی استقلال شده بود و منصوریان هیچ شانسی نداشت.

 

رادنیوز

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=189841

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر