1

پارکینگ ساختمان یک دستگاه خودرو را بلعید

  • کد خبر : 19269
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۶

نشست بخشی از زمین پارکینگ ساختمان سه طبقه و فرو رفتن خودرو در داخل گودال موجب ترس و نگرانی ساکنان آن شد.ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۱۹ دیروز با دریافت خبر وقوع این حادثه از سامانه ۱۲۵ بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۲۴ را روانه محل حادثه در بلوار ابوذر، خیابان پاکزاد کرد. حمید محسنی […]

نشست بخشی از زمین پارکینگ ساختمان سه طبقه و فرو رفتن خودرو در داخل گودال موجب ترس و نگرانی ساکنان آن شد.ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۱۹ دیروز با دریافت خبر وقوع این حادثه از سامانه ۱۲۵ بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۲۴ را روانه محل حادثه در بلوار ابوذر، خیابان پاکزاد کرد.

حمید محسنی فرمانده آتش نشانان در مورد این حادثه گفت: شکستگی لوله و نشت تدریجی آب از لوله های فاضلاب و شسته شدن خاک موجب نشست زمین و سقوط خودرو در داخل گودال ناشی از آن شد.

وی افزود: آتش نشانان بی درنگ در اجرای عملیات ایمن سازی بعد از نصب نوارهای هشدار دهنده در اطراف محل حادثه ساکنان و دیگر خودروها را از داخل ساختمان خارج کردند.

حسنی گفت: آتش نشانان همچنین با استفاده از تجهیزات ویژه نجات(تیفور) خودرو را از داخل گودال خارج و به محل امن هدایت کردند/مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=19269

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر