2

محمد نوخندانی از ریاست هیئت والیبال استعفا داد

  • کد خبر : 19287
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۰ - ۹:۵۳

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری با استعفای محمد نوخندانی از ریاست هیئت والیبال این شهرستان و همچنین از مدیریت سالن ورزشی سید رسول حسینی موافقت کرد. سید محمد تقی علوی امروز در شهرستان ساری بیان داشت: در ابتدا مخالف استعفای نوخندانی بودم، اما پس از اصرارهای زیاد و عدم قبول مسئولیت با این استعفا […]

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری با استعفای محمد نوخندانی از ریاست هیئت والیبال این شهرستان و همچنین از مدیریت سالن ورزشی سید رسول حسینی موافقت کرد.

خبرگزاری فارس: استعفای رئیس هیئت والیبال مرکز مازندران پذیرفته شد

سید محمد تقی علوی امروز در شهرستان ساری بیان داشت: در ابتدا مخالف استعفای نوخندانی بودم، اما پس از اصرارهای زیاد و عدم قبول مسئولیت با این استعفا موافقت کردم.
وی دلیل اصلی استعفا محمد نوخندانی را خستگی و همچنین بیماری قلبی عنوان کرد و افزود: درست است که وی از ریاست والیبال ساری کنار کشید اما همیشه در کنار علاقمندان به والیبال مرکز استان به عنوان مشاور حضور خواهند داشت.
این مسئول گفت: نوخندانی یکی از مدیران خوب ورزش مرکز استان بود که در زمان خود تحولات خوبی به رشته ورزشی والیبال ساری داده بود.
علوی با تقدیر و تشکر از زحمات چندین ساله محمد نوخندانی هم در مدیریت والیبال مرکز استان و هم مدیریت سالن ورزشی سید رسول حسینی خاطرنشان کرد: در روزهای آینده فردی قوی را برای ریاست والیبال ساری انتخاب خواهیم کرد تا جایگزین بسیار خوبی برای نوخندانی باشد.
رئیس اداره ورزش و جوانان ساری همچنین درباره مدیریت سالن سید رسول حسینی تصریح کرد: در حال حاضر پس از استعفا نوخندانی سالن تحت نظر اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری اداره می‌شود که برای مدیریت و اداره این سالن هم تا چند روز آینده نیز تصمیم‌گیری خواهد شد.
علوی درباره تیم‌های ورزشی مرکز استان در لیگ کشور بیان داشت: در لیگ امسال تیم فوتسال راه ساری در لیگ برتر کشور تیم فوتبال صنعت ساری در لیگ دسته یک کشور، تیم فوتبال استقلال ساری در لیگ دسته سوم کشور، گاز مازندران و پیشگامان آسانسور مازندران در لیگ برتر کشتی آزاد کشور، پدیده ساری در لیگ برتر فوتبال نونهالان کشور، تیم شطرنج صنایع شیشه رها در لیگ برتر کشور و… در لیگ به عنوان نمایندگان مرکز استان شرکت دارند که توانستند تاکنون نتایج خوبی کسب کنند.
وی همچنین درباره مشکلات دو تیم راه و صنعت ساری افزود: در حال حاضر هر دو تیم راه و صنعت به خاطر عدم حمایت اسپانسر و سرمایه‌گذار رنج می‌برند که در آینده با جذب حامی مالی قوی تا حدودی بتوانیم مشکلات مالی این دو تیم پرطرفدار مرکز استان را بکاهیم.
علوی خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات مدیریتی که برای تیم صنعت ساری پیش آمده بود مدیرکل ورزش و جوانان استان اداره و مدیریت تیم را به اداره ورزش و جوانان ساری واگذار کرد و هم اکنون این تیم تحت نظر ما اداره می‌شود.
علوی در ادامه متذکر شد: ساری قطب اول ورزش مرکز استان است که بیشتر ملی پوشان و مدال‌آوران مازندرانی در ترکیب تیم‌های ملی و همچنین در تیم منتخب استان در رشته‌های مختلف ورزشی از این شهرستان هستند.
وی در پایان اذعان داشت: در یک ماه گذشته فقط در قسمت بانوان ملیحه فضلی در رقابت‌های ووشو قهرمانی جهان و همچنین عالیه محمودی و سید اعظم رضایی در رقابت‌های قهرمانی جهان در تیراندازی موفق به مدال طلا و مونا اصغری در مسابقات قهرمانی آسیا جودو نیز موفق به مدال برنز شدند/فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=19287

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر