2

بوستانی مربی دروازه‌بان‌های صبای قم شد

  • کد خبر : 192917
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶

کریم بوستانی به عنوان مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال صبای قم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور معرفی شد.

خبرگزاری فارس: بوستانی مربی دروازه‌بان‌های صبای قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کریم بوستانی یکی از دروازه‌بان‌های سابق فوتبال کشورمان سال‌ها در سطح حرفه‌ای به دروازه‌بانی پرداخته و در تمامی رده‌های سنی تیم‌های مختلف بازی کرده و اکنون یکی از مربیان با سابقه و با تجربه دروازه‌بانی در فوتبال ایران به شمار می‌رود.

بوستانی در رده باشگاهی سابقه بازی در تیم‌های مختلف باشگاهی ایران از جمله نمایندگان با سابقه خوزستان را دارد و فعالیت به عنوان مربی دروازه‌بانی را از دهه ۱۳۸۰ آغاز کرده و در تیم‌های استقلال‌اهواز، استقلال تهران، تراکتورسازی و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها حضور داشته است.

ملی‌پوش اسبق فوتبال خوزستان که در حال حاضر مدرک مربیگری این رشته را از کنفدراسیون آسیا دارد، بعد از تجربیات فراوان کار با سرمربی سابق استقلال تهران و همبازی اسبق سرمربی فعلی صبای قم یعنی امیر قلعه‌نویی، اکنون با یکی از دیگر از قدیمی‌های استقلال یعنی عبدالصمد مرفاوی قصد همکاری در صبای قم را دارد.

بوستانی در طول مدت مربی‌گری‌ خود به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها، با دروازه‌بان‌های مطرح شاغل در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور کار کرده و قرار است امسال تجربیات خود را در اختیار دروازه‌بانان تیم صبای قم در شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر قرار بدهد.

در سال‌های اخیر مربیان دروازه‌بانی متعددی همچون جلال بشرزاد، داریوش اسفندیاری، سعید عزیزیان، حسین اینانلو، بهزاد غلامپور و چندین مربی دیگر دروازه‌بانی برای صبای قم کار کرده‌اند و بوستانی در فصل ۹۶ – ۱۳۹۵ این مسوولیت را در صبای قم بر عهده خواهد داشت.

بوستانی در حالی مسئولیت مربیگری دروازه‌بان‌های تیم فوتبال صبای قم را بر عهده گرفت که صبا در این فصل حامد لک، میلاد فراهانی و محمدرضا قدرتی‌پور را به عنوان سه دروازه‌بان در اختیار دارد و با آنها از چهارم مرداد در شانزدهمین دوره لیگ برتر به مصاف حریفان می‌رود.

این در حالی است که در ۲۳ هفته از بازی‌های فصل قبل مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس، حامد لک دروازه‌بان اصلی تیم فوتبال صبای قم بود و از هفته بیست و چهارم به بعد تا پایان لیگ پانزدهم فرصت حضور در سنگر صبا به میلاد فراهانی رسید.

باید منتظر ماند و دید که آیا کریم بوستانی امسال به حامد لک دروازه‌بان تربیت شده از تیم‌های پایه باشگاه صبا به عنوان سنگربان اصلی این تیم نگاه خواهد کرد یا اینکه میلاد فراهانی دروازه دیگر تیم فوتبال صبای قم که سابقه بازی کردن در تیم‌های فوتبال پیکان تهران و داماش گیلان را نیز دارد سنگربان اصلی صبا خواهد بود.

همچنین محمدرضا قدرتی‌پور با توجه به اینکه از سن کمتری برخوردار است و دو سال قبل توسط عبدالصمد مرفاوی به صبای قم آمد و با صلاحدید کادر فنی تیم فوتبال بزرگسالان صبای قم همان سال در ترکیب تیم فوتبال امید صبای قم در مسابقات فوتبال امید باشگاه‌های کشور نیز به میدان رفت، سومین سنگربان صبا است و البته سابقه دعوت به تیم ملی امید ایران را دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=192917

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر