3

خاوری :”این ملک به خاطر عشق و علاقه به دخترمان منتقل می‌شود”

  • کد خبر : 19327
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۹

در شرایطی که غلامحسن محسنی اژه ای، ناظر مالی فساد بانکی اخیر، از احتمال کمک گرفتن از اینترپل برای بازگرداندن مدیر عامل فراری بانک ملی سخن گفته است،‌ منابع خبری از اقدامات خاوری برای انتقال اموالش به نزدیکان خود خبر می دهند. در این راستا، روزنامه کانادایی گلوب اند میل نوشته است: طبق اسناد معاملات ملکی از […]

در شرایطی که غلامحسن محسنی اژه ای، ناظر مالی فساد بانکی اخیر، از احتمال کمک گرفتن از اینترپل برای بازگرداندن مدیر عامل فراری بانک ملی سخن گفته است،‌ منابع خبری از اقدامات خاوری برای انتقال اموالش به نزدیکان خود خبر می دهند.

در این راستا، روزنامه کانادایی گلوب اند میل نوشته است: طبق اسناد معاملات ملکی از اموال محمودرضا خاوری، رئیس سابق بانک ملی ایران، وی و همسرش ویلای‌شان در شهر تورنتوی کانادا را به نام دختر خود کرده‌اند.

روزنامه‌های چاپ کانادا گزارش می‌دهند که خاوری ویلای ۳ میلیون دلاری خود در تورنتو را در سال ۲۰۰۷ خریداری کرده بود و کمتر از یک ماه پیش به دخترش منتقل کرده است.
رئیس سابق بانک ملی ایران که دارای تابعیت کانادا نیز هست ماه پیش در ارتباط با پرونده فساد بانکی از کشور خارج شد و به کانادا رفت.

بنابر گزارش گلوب اندمیل، دولت کانادا در حال بررسی راه‌هایی برای لغو تابعیت اوست و به همین خاطر اموال و دارایی‌های آقای خاوری در کانادا اکنون زیر ذره‌بین قرار گرفته است. اسناد معاملات ملکی نشان می‌دهد که آقای خاوری و همسرش اخیرا تمام بدهی مربوط به وام این خانه را پرداخت کرده و سپس آن را به بهای نمادین دو دلار به دختر خود منتقل کرده‌اند.

دختر مدیر عامل سابق بانک ملی، پرندیس خاوری نام دارد.

طبق اسناد معاملات ملکی در شهر تورنتوی کانادا، این خانه که در خیابان «سان کرست» واقع است در سال ۲۰۰۷ توسط آقای خاوری و همسرش خریداری شده است. در سند انتقال این ملک به دخترشان طبق سنت مرسوم در معاملات نمادین قید شده است که “این ملک به خاطر عشق و علاقه به دخترمان منتقل می‌شود”.

این خانواده یک منزل دیگر در خیابان «هالیوود» دارند که به نام همسر آقای خاوری است و ارزش آن حدود ۶۰۰ هزار دلار کانادا برآورد می‌شود.

خانواده خاوری از سال ۲۰۰۱ در شهر تورنتو خانه و مستغلات داشته‌اند و پسر وی مدیر موسسه‌ای به نام آژانس مسافرتی تورنتو بود که چندی پیش منحل شد/جهان

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=19327

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. دست این خاوری درد نکند بهترین کار را کرد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر