1

دیوان عدالت اداری حکم سرپرستی امید در دانشگاه علمی‌کاربردی را ابطال کرد

  • کد خبر : 193608
  • ۲۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸

در پی شکایت محمداخباری نسبت به عزل بی دلیلش از ریاست دانشگاه علمی‌کاربردی، دیوان عدالت اداری حکم وزیر علوم مبنی بر سرپرستی محمدحسین امید در این دانشگاه را ابطال کرد و حکم به ابقای محمد اخباری در این سمت داد.

خبرگزاری فارس: دیوان عدالت اداری حکم سرپرستی امید در دانشگاه علمی‌کاربردی را ابطال کرد/ اخباری: از وزارت علوم شکایت کرده بودم

 دیوان عدالت اداری، حکم محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای سرپرستی محمدحسین امید در دانشگاه علمی کاربردی را باطل کرد و حکم به ابقای محمد اخباری در این سمت داد.

محمد اخباری رئیس سابق دانشگاه علمی کاربردی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در رابطه با حکم دیوان عدالت اداری مبنی بر ابطال حکم وزیر علوم برای سرپرستی محمدحسین امید در دانشگاه علمی کاربردی و ابقاء وی در این سمت گفت: من با توجه به اینکه بدون دلیل عزل شده بودم به دیوان عدالت اداری به عنوان مرجع تظلم‌خواهی شکایت کردم و حالا جواب شکایت من از سوی دیوان به این صورت صادر شده است.

وی افزود: دیوان عدالت اداری حکم محمدحسین امید را باطل کرده و حکم به ابقاء من در ریاست دانشگاه علمی کاربردی داده است. زیرا وزیر علوم بی‌دلیل من را از این سمت عزل کرد.

اخباری ادامه داد: فکر می‌کنم به دلیل اینکه با باندهای فساد در داخل وزارتخانه و دانشگاه مقابله می‌کردم و به دلیل فشارهای وارد شده به وزیر عزل شدم زیرا اقدامات من در دانشگاه علمی کاربردی در ۱۰ سال اخیر بی‌نظیر بوده است به طوری که نقشه راه و سند راهبردی دانشگاه علمی کاربردی را برنامه‌ریزی کرده بودیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=193608

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر