1

کار سخت طارمی برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس

  • کد خبر : 194120
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵

این درست که مهاجم گلزن پرسپولیس برگشته و با عذرخواهی های فراوان جای خود را در دل هواداران باز کرده، اما این اتفاق هنوز در مورد سرمربی نیفتاده.

مهدی طارمی کار سخت طارمی برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس

بنا بر یکسری اطلاعات رسیده، مهدی طارمی حتی در فصل گذشته هم آنطور که باید و شاید مورد اعتماد و اعتقاد برانکو ایوانکوویچ نبود و وی بارها به نزدیکان خود گفته بود که نسبت گل های زده طارمی در مقایسه با تعداد موقعیت هایی که نصیبش می شود بسیار پایین است. اما از آنجایی که او گزینه دیگری برای جایگزینی طارمی نداشت، از وی در نوک پیکان تهاجمی تیمش استفاده می کرد.

حال بعد از بازگشت وی از ترکیه و ملحق شدن دوباره او به تیم پرسپولیس شنیده می شود از آنجایی که از یک طرف وی در اردوهای آماده سازی این تیم در اوکراین نبوده و از نظر بدنی نسبت به سایر پرسپولیسی ها عقب است و از سوی دیگر نیز از آنجایی که برانکو یک مهاجم خارجی هم با خود از اوکراین به سوغات آورده، به نظر می رسد که کار طارمی برای حضور در ترکیب ثابت پرسپولیس بسیار سخت باشد. به خصوص در هفته های اول لیگ که قرار است از روز چهارم مرداد ماه نیز رسما شروع شود.

گفته می شود آقای گل فصل پیش سه هفته ابتدایی را قطعا روی نیمکت خواهد نشست و اگر به آن چیزی که مد نظر برانکو است نرسد، تا هفته پیش از دربی هم بازی نخواهد کرد. بنابراین پرسپولیس فصل را با وحید امیری و علی علیپور آغاز خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=194120

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر