2

باید نسل جدید را به ابزار روز مسلح کرد

  • کد خبر : 19425
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۲

دستیار ارشد رئیس جمهور با اشاره به این‌که هنوز در ابتدای راه هستیم و برای ساختن کشور باید تلاش کرد، ادامه داد: فقرزدایی و رفع عقب‌ماندگی‌های کشور از مهمترین اقدامات ما خواهد بود. مجتبی ثمره هاشمی، در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره و نمایشگاه تخصصی تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد خراسان رضوی با بیان این مطلب، […]

دستیار ارشد رئیس جمهور با اشاره به این‌که هنوز در ابتدای راه هستیم و برای ساختن کشور باید تلاش کرد، ادامه داد: فقرزدایی و رفع عقب‌ماندگی‌های کشور از مهمترین اقدامات ما خواهد بود.

مجتبی ثمره هاشمی، در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره و نمایشگاه تخصصی تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد خراسان رضوی با بیان این مطلب، افزود: یتیم نوازی، آموزش‌ها و سایر فعالیت‌هایی که سازمان‌های مردم نهاد انجام می‌دهند، بدون شک برای خداوند متعال ارزشمند است.

وی با اشاره به این‌که هنوز در ابتدای راه هستیم و برای ساختن کشور باید تلاش کرد، ادامه داد: فقرزدایی و رفع عقب‌ماندگی‌های کشور از مهمترین اقدامات ما خواهد بود.

ثمره‌هاشمی با بیان این‌که رسالت بزرگی معنوی نیز بر دوش ملت است، اضافه کرد: ملت ما پرچمدار عزت خواهی و عدالت در جهان است.

وی با تاکید بر این‌که تا زمانی که عشق به انسان‌ها و مردم در نظامی وجود داشته باشد، دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند، خاطرنشان کرد: مردم داری، اخلاق و رابطه مردم با دولت و حکومت و نظام ما برای جهان الگو است.

دستیار ارشد رییس‌جمهور با اشاره به پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌های جدید، اضافه کرد: باید نسل جدید را به ابزار روز مسلح کرد.

ثمره هاشمی افزود: نظام مادی گرایی آمریکا رسوا شده و به معنی واقعی دیگر چیزی برای ارائه ندارد.

وی گفت: باید فرصت را برای ارائه فعالیت‌های نوجوانان و جوانان در گوشه و کنار کشور فراهم کنیم.

دستیار ارشد رییس‌جمهور با اشاره به بازدید از نخستین نمایشگاه تخصصی تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد خراسان رضوی تاکید کرد: سازمان‌های مردم نهاد شرکت کننده در این نمایشگاه در جهات و موضوعات مختلف کار کرده و زحمت کشیده‌اند.

ثمره هاشمی با بیان این‌که فعالیت‌های سازمان های مردم نهاد در خراسان رضوی به برکت وجود حضرت رضا(ع) دارای رنگ و بوی خاصی است، یادآور شد: خراسان رضوی دارای ظرفیت‌های فراوانی است.

وی یادآور شد: جشنواره و نمایشگاه تخصصی تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد خراسان رضوی در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری، علمی و تبلیغی جلسه‌ای ویژه و ممتاز و نمونه بود/ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=19425

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر