1

یک اعتماد متقابل بین مردم و نظام وجود دارد

  • کد خبر : 30280
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۹:۴۶

حضور مردم در این انتخابات بسیار چشمگیر و برای تمام کشورها بود

مجتبی ثمره هاشمی دستیار ارشد رئیس جمهور با بیان اینکه کشور نیازمند مجلس شجاع و مجلسی است که در مقابل زورگویی‌ها محکم بایستد و قدمی عقب نشینی نکند، گفت: حضور مردم در این انتخابات بسیار چشمگیر و برای تمام کشورها بود. این امتیاز الزاماتی را به دنبال خود خواهد داشت.

پایگاه خبری افق -وی افزود: اولا حضور مردم نشان داد که علاقه‌مند به نظام، ارزش‌های اسلامی و دینی و همچنین به پیشرفت کشور وعدالت هستند و یک اعتماد متقابل بین مردم و نظام وجود دارد.

دستیار ارشد رئیس جمهور تاکید کرد: این مستلزم آن است که اهداف مدنظر مردم و به واسطه آن اهداف و آرمان‌هایی که بخاطر آن در رای گیری شرکت کردند، در مجلس متجلی شود زیرا نمایندگان هم برخاسته از این آراء هستند. لذا مجلس جدید باید منعکس کننده آراء مردم و اراده‌های آنها باشد، اگر این مقاصد محقق شود، مجلس دارای نمایندگان کاملی خواهد بود و به طور طبیعی کارهای کشور نیز بر اساس نیازهای مردم پیش خواهد رفت.

ثمره هاشمی تصریح کرد: از جهت دیگر هم نوع نمایندگانی که انتخاب شدند نیز قابل بررسی دقیق و کارشناسانه است و احتیاج به تحلیل دارد. از این تحلیل می‌توان استخراج کرد، مردم به دنبال چه چیزی بودند و چه مقاصدی را دنبال می‌کنند. بر اساس این می‌تواند مجلس شکل بگیرد و کار به جلو برود.

وی حضور مردم در انتخابات را عکس مقاصد ستمگران جهانی بیان کرد و افزود: مفهوم آن این است که مردم به دنبال حفظ استقلال هستند و به خود و آرمان‌هایشان ایمان دارند. مردم دنبال حفظ عزت ملی و اسلامی هستند. با تمام فشارهایی که وجود دارد، می‌خواهند عزت خود را با شجاعت حفظ کنند. آن شجاعت، روحیه حماسه آفرینی، ایمان قوی مردم در این انتخابات متجلی شد.

دستیار ارشد رئیس جمهور ادامه داد: اینها برای افرادی که در راس سه قوه قرار دارند، پیام دارد. مردم مجلس شجاع می‌خواهند و خواهان مجلسی هستند که در مقابل زورگویی‌ها محکم بیاستد و قدمی عقب نشینی نکند و به طور یقین انتظار متقابل دولت و کشور نیز همین است.

ثمره هاشمی خاطرنشان کرد: مردم خواهان مجلسی هستند که به دنبال پیشرفت است. زیرا همان طور که همگان در جریان انتخابات دیدند، برخی با عکس شهدای علمی و هسته‌ای آمده بودند. مفهوم آن این است که ما به دنبال کشوری هستیم که مرزهای علمی را فتح کند و بتواند با منبع علم و صلاح عمل بر مشکلات خود فائق شود.

وی در ادامه گفت‌وگوی خود با پایگاه اطلاع‌رسانی دولت اظهار داشت: مردم علم و فرهنگ را یک ارزش متعالی در انتخابات معرفی کردند. در واقع انتخاب مردم تاکیدی بر آرمان‌های انقلاب، امام راحل، شهدا و ارزش‌های مورد تاکید مقام معظم رهبری بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=30280

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر