1

مهاجری:روز خوب گلر سیاه‌جامگان بود

  • کد خبر : 195473
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰

سرمربی تیم پدیده گفت:کفه ترازو شاید به لحاظ نتیجه به نفع سیاه‌جامگان بود، اما واقعا تیم ما موقعیت‌های زیادی داشت. 

مهاجری:روز خوب گلر سیاه‌جامگان بود

به گزارش کاپ، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پس از دیدار با سیاه‌جامگان ظهار داشت: فوتبال خوبی را تماشا کردیم. برخلاف نامش که دربی بود اما دو تیم بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند. به رغم اینکه استراحت ما از سیاه‌جامگان کمتر بود و تنها دو روز برای ریکاوری و تمرین وقت داشتیم اما خوب کار کردیم.
وی افزود: از موقعیت‌های متعد‌دی که داشتیم آن توپی که نباید، گل می‌شد گل شد. به کاظمی تبریک می‌گویم.به داور مسابقه خسته‌نباشید می‌گویم. هفته گذشته خطا روی محسن یوسفی به نظرم خیلی خطاتر بود تا پنالتی هفته پیشی که گرفته‌شد برای سپاهان. خواهشم این است که یکسان‌سازی شود تا حق تیم‌ها تضییع نشود.
وی افزود: کفه ترازو شاید به لحاظ نتیجه به نفع سیاه‌جامگان بود، اما واقعا تیم ما موقعیت‌های زیادی داشت. روی طرح و برنامه صاحب موقعیت شدیم اما روز خوب گلر سیاه‌جامگان بود که به وی تبریک می‌گویم. شرمنده بچه‌های تیمم شدم چون واقعا زحمت کشیدند. ما می‌توانستیم برنده این دیدار باشیم اما قسمت نبود و به بازی‌های بعد می‌اندیشیم.

وی در خصوص استفاده همزمان از کفشگری و خرسندنیا افزود: از Gps, علم روز استفاده می‌کنیم و می‌دانستیم که کریم احمدی در آستانه مصدومیت قرار دارد. کمندانی هم مصدوم بود. از زوج کفشگری و خرسندنیا راضی بودم.

مهاجری تصریح کرد: تماشاگر روز خوبی را برای فوتبال مشهد رقم زد. امروز رقابت ما تمام شد، از اینجا به بعد باید در کنار هم و با وحدت عمل کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=195473

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر