3

خوشبختانه بازی بازیگر نقش «گلرخ» در سریال از یاد رفته جواب داد + تصاویر

  • کد خبر : 19579
  • ۱۶ آبان ۱۳۹۰ - ۲۰:۲۷

علی لدنی گفت: زمانی که سریال «از یاد رفته» را می ساختیم فکر نمی کردم که تا این حد مخاطبان با آن ارتباط برقرار کنند و شخصیت های این سریال تا این حد محبوب شوند. وی ادامه داد: استقبال مردم از سریال «از یاد رفته» عالی است و نظرسنجی های صداوسیما نشان می دهد که […]

علی لدنی گفت: زمانی که سریال «از یاد رفته» را می ساختیم فکر نمی کردم که تا این حد مخاطبان با آن ارتباط برقرار کنند و شخصیت های این سریال تا این حد محبوب شوند.
وی ادامه داد: استقبال مردم از سریال «از یاد رفته» عالی است و نظرسنجی های صداوسیما نشان می دهد که این سریال بینندگان پر و پا قرصی دارد و هدف گذاری، پیام دهی، داستان و از همه مهم تر فضای جذابی دارد. داستان سریال در دل طبیعت روایت می شود و این تفاوت فضا به مذاق مخاطبانی که عادت به دیدن فضای شهری و آپارتمانی دارند خوش آمده است.
لدنی همچنین درباره انتخاب بازیگران این سریال و بازی سپیده خداوردی در نقش گلرخ و عمار آقایی در نقش مرتضی که هر دو اولین تجربه های بازیگری خود را سپری کرده اند، توضیح داد: بازیگران با نظر کارگردان و من انتخاب شده اند. این بازیگران ابتدا تست دادند و بعد برای بازی انتخاب شدند، خانم خداوردی در ابتدای کار خیلی خوب جواب داد و همین باعث شد تا ما درباره موفقیت بازی ایشان کاملا مطمئن شویم. بازی بازیگر نقش گلرخ جواب داد.
وی ادامه داد: آقای عمار آقایی نیز خیلی خوب در نقش خود جا افتاد و علی رغم حضور اولش در تلویزیون، توانست ارتباط خوبی با مخاطبان برقرار کند و در این نقش جا بیافتد، آقای فروتن نیز در ادامه مکمل این نقش است.
تهیه کننده سریال «از یاد رفته» درباره مسابقه پیامکی سریال نیز گفت: این مسابقه برای اولین بار از سوی تهیه کننده و بدون مشارکت تلویزیون برگزار می شود و تا به حال علاقمندان زیادی پیش بینی های خود را درباره پایان سریال برای ما ارسال کرده اند که به درست ترین و نزدیک ترین پیش بینی ها جوایزی اهدا خواهد شد/فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=19579

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر