4

“پرونده توکلی و مطهری در مرحله بازپرسی در دادسرا قرار دارد”

  • کد خبر : 19671
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۳

رضا نادری وکیل محمد‌رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور ، خبر شکایت معاون اول رئیس جمهور از حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای دادستان کل کشور را تکذیب کرد. پیش از این اخباری مبنی بر شکایت رحیمی از دادستان کل کشور به دلیل رسانه‌ای کردن نام وی پیش از اثبات اتهاماتی که به او وارد شده و قطعی شدن این پرونده، منتشر و موضوع نیز […]

رضا نادری وکیل محمد‌رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور ، خبر شکایت معاون اول رئیس جمهور از حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای دادستان کل کشور را تکذیب کرد.

پیش از این اخباری مبنی بر شکایت رحیمی از دادستان کل کشور به دلیل رسانه‌ای کردن نام وی پیش از اثبات اتهاماتی که به او وارد شده و قطعی شدن این پرونده، منتشر و موضوع نیز توسط محسنی‌اژه‌ای تائید شده بود.

خبرنگار فارس از نادری پرسید که امکان دارد رحیمی از طریق معاونت حقوقی ریاست جمهوری از دادستان کل کشور شکایت کرده باشد، که وی پاسخ داد: اگر آقای رحیمی این کار را انجام داده بود، حتماً با من مشورت می‌کرد و به عنوان وکیل وی در جریان امور قرار می‌گرفتم.

وکیل رحیمی در عین حال به فارس گفت که معاون اول رئیس جمهور، از الیاس نادران نماینده اصولگرای تهران در مجلس به دلیل “نامعتبر” خواندن مدرک تحصیلی فوق لیسانس و دکترای وی و اتهام ارتباط او با یک شبکه فساد مالی شکایت کرده است.

چندی پیش شعبه ۷۶ دادگاه کیفری تهران الیاس نادران را از اتهام نشر اکاذیب تبرئه کرد و او را به اتهام افترا به معاون اول رئیس ‌جمهور، مجرم شناخت اما این پرونده با اعتراض نادران به دیوان عالی کشور ارسال شد.

دیوان عالی کشور رای مذکور را تائید نکرد و با طرح ایرادی حقوقی پرونده شکایت رحیمی از نادران را به شعبه صادر کننده رای بدوی بازگرداند تا رفع نقص شود.

وکیل معاون اول رئیس جمهور گفت که رحیمی از احمد توکلی به دلیل انتشار اسنادی در خصوص مدرک تحصیلی وی در سایت “الف” شکایت کرده است.

نادری همچنین گفت که معاون اول رئیس جمهور از علی مطهری دیگر نماینده تهران در مجلس به دلیل طرح اتهام دخالت رحیمی در فساد مالی شکایت کرده است.

وی در پایان توضیح داد که “پرونده توکلی و مطهری در مرحله بازپرسی در دادسرا قرار دارد”.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=19671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر