1

شهباززاده در راه استقلال؟

  • کد خبر : 199063
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵

شهباززاده در صورتی که بتواند رضایت باشگاه آلانیا اسپور را بگیرد قراردادش را با این باشگاه فسخ خواهد کرد و احتمالا فوتبالش را در کشوری به جز ترکیه ادامه خواهد داد.

 

همانطور که ایران ورزشی هم نوشته بود و برخی سعی در تکذیب آن داشتند، سجاد شهباززاده از تیم آلانیا اسپورترکیه جدا می‌شود. سجاد از زمانی که به آلانیا اسپور رفته شرایط خوبی را تجربه کرده و حتی در ۲ بازی اول در لیگ این کشور هم در ترکیب تیمش به میدان رفته است اما در روزهای گذشته اتفاق‌هایی برای این بازیکن افتاده است که منجر به جدایی او خواهد شد. ظاهرا سجاد از لحاظ فنی نتوانسته مربی تیمش را راضی کند و البته تیم ترکیه‌ای هم مبالغ تعهد داده شده به این بازیکن را پرداخت نکرده است.

البته به جز مواردی که ذکر شد و می‌تواند دلایلی برای جدایی این بازیکن باشد، شهباززاده به این نتیجه رسیده است که آلانیا اسپور تیم چندان قدرتمندی نیست و به همین دلیل بعد از صحبت کردن با مدیربرنامه‌هایش احتمال دارد فوتبالش را در کشوری به جز ترکیه ادامه بدهد.
شهباززاده در صورتی که بتواند رضایت باشگاه آلانیا اسپور را بگیرد قراردادش را با این باشگاه فسخ خواهد کرد و احتمالا فوتبالش را در کشوری به جز ترکیه ادامه خواهد داد.
به گزارش افق نیوز و به نقل از خبرورزشی، هر چند در روزهایی که استقلال شرایط خوبی در خط حمله خود ندارد، پرونده بازگشت شهباززاده به استقلال هم همچنان باز است و باید دید آیا این بازیکن حاضر می‌شود قید حضور در فوتبال خارج از کشور را بزند و به جمع شاگردان منصوریان اضافه شود یا نه.
چندی پیش ایران ورزشی خبر جدایی سجاد از تیم آلانیا اسپور را زد اما خود این بازیکن و تعدادی از سایت‌های خبری، خبر ایران ورزشی را تکذیب کردند. در حالی که همان زمان هم گفته شد سجاد از لحاظ فنی نتوانسته مربیان تیمش را راضی کند که میزان دقایق حضورش در آلانیا این موضوع را به اثبات می‌رساند.
زمانی که لیگ پانزدهم تعطیل شد و تیم‌ها در فصل نقل و انتقالات قرار گرفتند چند بازیکن تب جدایی از تیمشان و رفتن به لیگ ترکیه را گرفتند و بدون در نظر گرفتن شرایط موجود و همچنین لیگ ترکیه پای خود را در یک کفش کردند که باید قرارداد ما فسخ شود. دو بازیکن پرسپولیس (مهدی طارمی و رامین رضاییان) در ابتدا به شکل عجیبی از تیمشان جدا شدند و به ترکیه رفتند اما این جدایی پرسرو صدا وقتی خودش را بیشتر نشان داد که این دو بازیکن خیلی زود از ترکیه برگشتند و این بار آنها با حالتی ملتمسانه خواستند که به تیم پرسپولیس برگردند. همین ماجرا به شکل دیگری برای سجاد شهباززاده و استقلال هم احتمالا تکرار می‌شود و شهباززاده که بعد ازکلی رفت و آمد سرانجام بعد از بخشیدن هشتصد میلیون طلب خود راهی ترکیه شده بود احتمالا دوباره راهی استقلال خواهد شد. اینکه چرا بازیکنان ایرانی به این شکل از تیم ترکیه‌ای جدا می‌شوند و خیلی زود به ایران برمی‌گردند سوالی است که هنوز پاسخ درستی برای آن پیدا نشده اما آنچه در حال حاضر برای شهباززاده و جدایی‌اش از تیم ترکیه‌ای مدنظر است شکل بازگشتش به ایران و حضور در تیم‌های ایرانی است. به طور حتم اگر سجاد بخواهد به ایران برگردد ترجیح می‌دهد به استقلال بیاید اما آیا تیم استقلال با توجه به شرایط موجود و جذب بازیکنانی که مدنظر دارد برای بازگشت شهباززاده تلاشی می‌کند؟ باید دید طی روزهای آینده تکلیف سجاد و تیم آلانیا اسپور ترکیه چه می‌شود؟

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=199063

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر