1

استفاده فوتبالیست معروف از قدرت جادویی فوتبال؛ بگذارید فیفا عصبانی باشد و از این عصبانیت بمیرد

  • کد خبر : 199783
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸

از احتمال جریمه بوفون از سوی فیفا بابت سر دادن فریادهای زنده باد فلسطین مهم تر، استفاده ای است که این دروازه بان دوست داشتنی از قدرت جادویی فوتبال کرد.

جیان لوئیجی بوفون استفاده فوتبالیست معروف از قدرت جادویی فوتبال؛ بگذارید فیفا عصبانی باشد و از این عصبانیت بمیرد

چند روزی است که در سراسر دنیا همه از کار بزرگ جی جی بوفون حرف می زنند. جیان لوییجی بوفون کاپیتان افسانه ای ایتالیا در جریان بازی تیم ملی کشورش مقابل رژیم اشغالگر قدس، بعد از هر گل ایتالیایی ها فریاد می زد زنده باد فلسطین.

حالا فیفا می خواهد تحت تاثیر لابی های صهیونیستی، بوفون را به اتهام دخالت دادن گرایش سیاسی خود در فوتبال، جریمه کند. قانون فیفا به صراحت می گوید نباید در میدان فوتبال پیام سیاسی داد اما کاری که بوفون کرد، اصلا سیاسی نیست و یک اقدام انسانی به نفع مردمی است که خودشان و سرزمین شان به دست رژیم صهیونیستی گروگان گرفته شده است.

بگذارید فیفا هر غلطی دوست دارد بکند، بگذارید فیفا عصبانی باشد و اصلا از این عصبانیت بمیرد. الان موضوع بحث، ناراحتی فیفا نیست، حتی کار قشنگ بوفون که قبلا هم چند باری به شکل پراکنده با مردم فلسطین همدردی کرده بود، نیست. بحث سر قدرت جادویی فوتبال است. قدرتی که ما از آن غافل هستیم.

ما به جای استفاده از این قدرت جادویی برای ارسال پیام های انسانی و فرهنگی، به داور حمله می کنیم و به مردم فحش می دهیم اما در اروپا یک حرفه ای مثل بوفون راه استفاده از این قدرت را به ما می آموزد.

حالا که فیفا اصرار دارد کشوری مثل اسراییل را با وجود جنایت های بشری سردمدارانش وارد جغرافیای فوتبال کند، یکی مثل بوفون وقتی مجبور می شود برای انجام بازی ملی به سرزمین های اشغالی سفر کند، اینگونه با فریاد زنده باد فلسطین، توجه مردم دنیا را به ظلمی که در این گوشه دنیا می شود، جلب می کند.

پیام فریاد بوفون واضح و روشن است؛ نام آن کشوری که رژیم صهیونیستی غصب کرده، فلسطین است، نه اسراییل و اگر قرار باشد تیمی در آن کشور بازی کند، آن تیم هم باید تیم ملی فوتبال فلسطین باشد، نه تیم یک کشور جعلی.

ممنون عالیجناب بوفون، شما راه استفاده از جادوی فوتبال را به ما آموزش دادید. باور کنید جریمه که سهل است، به محرومیت آن هم می ارزد.

* پیشنهاد به سازمان بسیج ورزشکاران؛ جریمه بوفون را شما بپردازید

فیفا قصد دارد بوفون را بابت فریادهای زنده باد فلسطین که در جریان بازی ایتالیا و رژیم اشغالگر قدس سر می داد، جریمه کند. احتمال این که بوفون محروم شود، اندک است و فیفا قطعا دروازه بان ایتالیا را بابت این که در یک بازی رسمی فریاد زنده باد فلسطین سر داده، جریمه نقدی خواهد کرد چرا که فدراسیون بین المللی فوتبال خوب می داند محرومیت بوفون منجر به افزایش موج نفرت مردم دنیا از رژیم صهیونیستی خواهد شد.

به سازمان بسیج ورزشکاران که همواره حامی ملت مظلوم فلسطین بوده و همه ساله از ورزشکارانی که در میادین بین المللی از فلسطینی ها حمایت کرده اند، تقدیر می کند، پیشنهاد می شود حالا که بوفون این کار ارزشمند و بزرگ را انجام داده تا دنیا بفهمد نام واقعی کشوری که از سوی رژیم اشغالگر قدس غصب شده و یک حکومت ضد بشری در آن تشکیل شده، فلسطین است نه کشور جعلی اسراییل، با این دروازه بان نامه نگاری و اعلام شود جریمه این فریادهای دلنشین او پرداخت خواهد شد.

سازمان بسیج ورزشکاران می تواند به جای بوفون و فدراسیون فوتبال ایتالیا جریمه فریادهای جی جی بوفون را بپردازد. حتی اگر این کار به لحاظ بین المللی قابل انجام نباشد، همین که سازمان بسیج ورزشکاران به شکل نمادین اعلام کند در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدردانی از ورزشکارانی که رژیم اشغالگر قدس را به رسمیت نمی شناسند، جریمه بوفون را می دهد بازتاب گسترده ای در دنیا خواهد داشت.

حتی می توان در فضای مجازی یک کمپین برای حمایت از بوفون راه انداخت. بهتر است متولی این کمپین سازمان بسیج ورزشکاران ایران باشد که همواره در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در صف اول قرار دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=199783

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر