3

تحرکات نظامی عربستان در خلیج فارس منشأ جدی ندارد/ ریاض از عهده توان نظامی تهران بر نمی‌آید

  • کد خبر : 202042
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس دهم شورای اسلامی تاکید کرد: تحرکات نظامی عربستان در خلیج فارس منشأ جدی ندارد بلکه از سوی شریک آمریکایی و اسرائیلی تحریک به اقداماتی علیه ایران می شود.

فرهاد فلاحتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به هشدار جدی سپاه به عربستان برای رزمایش اخیر در آب های خلیج فارس اظهار داشت: بعد از اینکه جبهه مقاومت در کشورهای خارمیانه توانست در مقابل جنگ افروزی عربستان پیروز شود و تا حدودی آل سعود را مهار کند، عربستان دست به اقدامات جدی تر شد و زمانی که موضع شفاف ایران مشخص شد تلاش کرد علیه جمهوری اسلامی اقداماتی داشته باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: موضع گیری های مقامات عربستان پس از فاجعه منا تند تر شد تا جایی که اخیرا در مجمع عمومی سازمان ملل شاهد آن بودیم که وزیر امور خارجه این کشور با شدیدترین لحن که خارج از عرف دپیلماتیک است علیه ایران سخنرانی کرد.

وی گفت: رزمایش اخیر عربستان در خلیج فارس نشان می دهد که آنها از موضع گیری به تهدید های نظامی و بچه گانه ورود کرده اند و تلاش دارند تحرکات نظامی در خلیج فارس داشته باشند. البته نیروی سپاه پاسداران مقتدرانه و قوی به موضوع ورود کرد.

این نماینده با بیان اینکه سپاه با عربستان همانند آمریکا در خلیج فارس برخورد کرد، افزود: رزمایش و تهدید های نظامی علیه ایران نتیجه ای نخواهد داشت چرا که عربستان از عهده رویارویی با جمهوری اسلامی بر نمی آید.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکیدکرد: عربستان با تحریم شریک آمریکایی و رژیم صهیونیستی علیه ایران اقدام می کند که منشأ جدی اما باید بدانند که قدرتی برابر قدرت نظامی ایران ندارند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=202042

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر