1

اظهارات بازیکنان تیم ملی پس از شکست کره و صدرنشینی ایران

  • کد خبر : 202264
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰:۲۸

بازیکنان تیم ملی پس از شکست کره جنوبی در ورزشگاه آزادی به اظهارنظر پرداختند.

به گزارش نامه نیوز، اظهارات ملی پوشان ایران پس از پیروزی یک بر صفر برابر کره جنوبی و صدرنشینی ایران در گروه را در زیر می خوانید:

جلال حسینی: بعد از اردوی خوبی که در ارمنستان داشتیم، دو بازی سنگین را پیش روی خود می‌دیدیم، مقابل ازبکستان به پیروزی رسیدیم. امروز هم مقابل حریف جدی خود برنده شدیم. فقط ناراحتی ما از انجام بازی در روز تاسوعا بود که خدا کمک کرد و برنده شدیم. باید فرهنگ عاشورایی را نشان دهیم، این فرصت بسیار خوبی بود تا در این شب عزیز این اقدام را انجام دهیم.
رامین رضائیان: حریف سرسخت‌مان را شکست دادیم و به آسیا ثابت کردیم حضورمان در رنکینگ اول بی‌دلیل نیست. فوتبال شناوری را به نمایش گذاشتیم و این برد یک مزه دیگری داشت. امیدوارم این روند را ادامه دهیم.
علیرضا بیرانوند: این ۳ امتیاز را به مردم کشورم که با شور حسینی به استادیوم آمدند تقدیم می‌کنم و واقعا این برد را به امام حسین تقدیم می‌کنم که کمک زیادی به ما کرد تا برنده بازی باشیم. کره تیم بانظمی است که همیشه مدعی حضور در جام جهانی است و ما نشان دادیم که برای رفتن به جام جهانی باید همه حریفان‌مان را در خانه شکست دهیم. به نظرم برنامه‌ریزی بسیار خوبی شده بود و بزرگترین حسینیه را در کل جهان را برگزار کردند که لذت داشت.
سردار آزمون: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و کره جنوبی که تیم قدرتمندی هم بود را شکست دادیم و توانستیم ۳ امتیاز بسیار خوب را مقابل کره جنوبی بگیریم که اتفاق بسیار خوبی بود. واقعا دست تماشاگران درد نکند و دمشان گرم. من دست همه آنها را می‌بوسم که اینطور از ما حمایت کردند.
وحید امیری: جا دارد از هواداران به خاطر جو مناسبی که در ورزشگاه به وجود آوردند تشکر کنم. چاره‌ای به جز کسب پیروزی نداشتیم. یک ماه در اردو بودیم و به طور کامل کره جنوبی را آنالیز کردیم، خدا خواست و زحمت‌هایمان به بار نشست تا در این مسابقه به ۳ امتیار برسیم، به حریف‌مان موفعیت ندادیم و می‌توانستیم گل‌های بیش‌تری بزنیم. ایران همیشه در آسیا به خاطر عملکرد دفاعی زبانزد بوده است، تیمی که گل نخورد می‌تواند گلزنی کند و اصل مهمی در دفاع گل نخوردن است. امیدوارم سوریه را هم ببریم و راه صعودمان را هموار کنیم.
اشکان دژاگه: خوشحالم که توانستیم این بازی مهم را ببریم. همیشه مقابل کره بازی سختی داشتیم و یک بار دیگر نشان دادیم اگر تیمی بازی کنیم برنده خواهیم بود. بازیکنان هم واقعا جنگیدند. بعد از مصدومیتی که داشتم خوشحالم که بدون درد بازی کردم اما از همه مهمتر اینکه ۳ امتیاز را گرفتیم. در مسابقات خانگی باید ۳ امتیازها را بگیریم. الان ۱۰ امتیازی شدیم اما حق نداریم استراحت کنیم. سوریه هم تیم آسانی نیست. آنها چین را در خانه‌اش بردند اما ما نتوانستیم.
سعید عزت‌اللهی: با آنالیز دقیقی نسبت به کره پا به میدان گذاشتیم. مردمی که در این روز عزیز به ورزشگاه آمدند، از انجام مسابقه لذت بردند. جو فوق‌العاده‌ای در ورزشگاه حاکم بود و تحت تأثیر این شرایط قرار داشتیم. کره جنوبی حرفی برای گفتن نداشت و حتی یک موقعیت هم به دست نیاورد. کادر فنی به خوبی حریف را آنالیز کرده بود و در این روز بزرگ که متعلق به آقا امام حسین(ع) بود، توانستیم برنده شویم.
آندرانیک تیموریان: مستحق این برد بودیم، کره موقعیت خاصی نداشت و ما به پیروزی رسیدیم. ۴ قسمت از سریال ۱۰ قسمتی ما تمام شده است اما هنوز هیچ چیز برای تیم ملی ایران تمام نشده و ۶ بازی سخت دیگر داریم تا به عنوان تیم اول جدول صعود کنیم.
وریا غفوری: هواداران با حضور پرتعداد و لباس‌های مشکی که به تن داشتند، وحشت زیادی در بین بازیکنان کره جنوبی به وجود آوردند. این کم‌ترین پاداشی بود که می‌توانستیم به این هواداران به خاطر حمایت همه‌جانبه‌شان بدهیم، امیدوارم در بازی ازبکستان هم همین فضای معنوی ایجاد شود و بتوانیم با کسب یک پیروزی قدردان حمایت هواداران باشیم.
مهدی طارمی: از قبل هم مشخص بود که مردم همه چیز را رعایت می‌کنند. نمی‌دانم دلیل اینکه عده‌ای می‌گفتند مردم خوشحالی می‌کنند چیست اما دیدید که مردم چقدر خوب همه چیز را رعایت کردند. قطعا همانطور که امشب مردم رعایت کردند در بازی با ازبکستان در شب قدر هم رعایت خواهند کرد.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=202264

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر