2

افشای شرطی که ستاره نقل‌و انتقالاتی استقلال برای پرسپولیس گذاشت

  • کد خبر : 203828
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۷

چرا پرسپولیس قبول نکرد با این بازیکن چنین قراردادی ببندد زیرا آنها مدیریت و سرمربی شان محکم برخورد کرد. جای تاسف دارد که بازیکن رفت پرسپولیس شرط گذاشت و وقتی آنها قبول نکردند به استقلال آمد.

پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است اگر در قرارداد کاوه رضایی بندی وجود دارد که او می‌تواند در بین راه از استقلال جدا شود، باشگاه استقلال هم باید به این قرارداد پایبند باشد.
حسن روشن علیرضا منصوریان افشای شرطی که ستاره نقل‌و انتقالاتی استقلال برای پرسپولیس گذاشت

پیشکسوت استقلال با اعلام اینکه تقصیر کاوه رضایی نیست و باید یقه کسی را گرفت که این قرارداد را امضا کرده، ادامه داد: چرا پرسپولیس قبول نکرد با این بازیکن چنین قراردادی ببندد زیرا آنها مدیریت و سرمربی شان محکم برخورد کرد. جای تاسف دارد که بازیکن رفت پرسپولیس شرط گذاشت و وقتی آنها قبول نکردند به استقلال آمد. یک عده از روی نادانی با کاوه رضایی قرارداد بستند و در واقع تماشاگر استقلال را سرکار گذاشتند.

 

وی افزود: البته مشکل اصلی باشگاه استقلال و حتی پرسپولیس را باید در کارهای پایه‌ای و زیربنایی دو تیم دانست. درباره همین استقلال صحبت کنیم. استقلال سالانه چقدر هزینه بابت خرید بازیکن می‌کند؟ من رقمش را نمی‌دانم. اما این را می‌دانم هر میزان مبلغی که برای خرید بازیکن هزینه می‌کند، با یک چندم آن می‌تواند یک آکادمی قوی و پویا راه اندازی کند که مثل کارخانه برای این باشگاه بازیکن بسازد.

جام /حسن روشن ادامه داد: آن هم بازیکنانی که رگ و ریشه استقلالی دارند و چون در مکتب این باشگاه رشد کرده‌اند، نسبت به آن عرق و تعصب دارند. مگر در گذشته بازیکنانی مثل طالب لو، پیروز قربانی، امیرحسین صادقی، آندو تیموریان، مجتبی جباری و خیلی های دیگر از همین تیم‌های پایه استقلال و آکادمی این باشگاه بیرون نیامده‌اند؟ همه آنها هم ستاره های فوتبال ایران شدند. پس استقلال باید این تجربه‌ای که جواب داده را باز هم تکرار کند تا در آینده‌ای نه خیلی دور، این تیم از هزینه های کلان کردن برای خرید بازیکن پرهیز نماید. حتی بتواند با دست زدن به صادرات بازیکن به درآمدزایی هم برسد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=203828

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر