2

گزینه دیگری به وزارت کشور جهت فرمانداری نیشابور معرفی شد/ باید مشخص شود دلیل دادن اطلاعات نادرست به مردم چیست

  • کد خبر : 204332
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۹:۳۷

نماینده شورای استان خراسان رضوی در شورای عالی استان‌ها گفت: اظهارات نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس درباره احتمال اجماع در معرفی شیبانی برای پست فرمانداری این شهرستان قابل‌تأمل و بررسی جدی است و باید روشن شود هدف از دادن اطلاعات نادرست به مردم چیست.

خبرگزاری فارس: گزینه دیگری به وزارت کشور جهت فرمانداری نیشابور معرفی شد/ باید مشخص شود دلیل دادن اطلاعات نادرست به مردم چیست

سید ابوالفضل حسینی قاضی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نیشابور با اشاره به مصاحبه حمید گرمابی، نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی مبنی بر احتمال اجماع نمایندگان روی سعید شیبانی و انتخاب او به‌عنوان فرماندار نیشابور، اظهار داشت: تاکنون هیچ‌گونه توافق و اجماعی در خصوص شیبانی، سرپرست فعلی فرمانداری نیشابور جهت این فرمانداری صورت نگرفته بلکه استانداری خراسان رضوی آقای علی‌رضا صانعی را به وزارت کشور معرفی نموده است.

وی با ابراز نگرانی در مورد اظهارات دو پهلوی گرمابی تصریح کرد: اظهارات حمید گرمابی در خصوص احتمال اجماع در معرفی شیبانی قابل‌تأمل و بررسی جدی است، باید روشن شود هدف از دادن اطلاعات نادرست به مردم چیست؟ این حق مردم است که بدانند چه کسی قرار است فرماندار نیشابور بشود.

نماینده شورای استان خراسان رضوی در شورای عالی استان‌ها با بیان ضرورت وجود صداقت در رفتار و گفتار مسؤولانه از سوی نمایندگان مجلس و مسؤولان در کشور بیان داشت: مسؤولان در این خصوص اهتمام بیشتری نمایند تا ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچنان پررنگ و نمایان‌تر از قبل باشد.

حسینی قاضی با ابراز نگرانی از به وجود آمدن حاکمیت فضای دوقطبی در نیشابور افزود: برای پیشرفت و آبادانی شهرستان نیشابور و دوری جستن از فضای دوقطبی که قطعاً به ضرر مردم است باید در حین شفاف‌سازی و صداقت گزینه‌ای مستقل، کارآمد و باانگیزه و جامع‌الاطراف جهت پست فرمانداری این شهر معرفی شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=204332

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر