2

گاس هیدینگ ، مربی جدید تیم ملی فوتبال ترکیه شد

  • کد خبر : 20458
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۰ - ۲۱:۰۴

افق نیوز – در پی فسخ قرارداد گاس هیدینگ مربی تیم ملی فوتبال ترکیه، عبدالله آوجی مربی یکی از باشگاه‌های این کشور به جای هیدینگ هدایت تیم ملی فوتبال ترکیه را بر عهده گرفت. فدراسیون فوتبال ترکیه اعلام کرد آوجی چهل و هشت ساله که مربی یکی از تیم‌های باشگاه‌های استانبول بوده است مربی‌گری تیم […]

افق نیوز – در پی فسخ قرارداد گاس هیدینگ مربی تیم ملی فوتبال ترکیه، عبدالله آوجی مربی یکی از باشگاه‌های این کشور به جای هیدینگ هدایت تیم ملی فوتبال ترکیه را بر عهده گرفت. فدراسیون فوتبال ترکیه اعلام کرد آوجی چهل و هشت ساله که مربی یکی از تیم‌های باشگاه‌های استانبول بوده است مربی‌گری تیم ملی فوتبال این کشور را بر عهده می‌گیرد. آوجی که از سال دو هزار و پنج میلادی مربی‌گری تیم بویوک‌سهیر استانبول رابر عهده دارد این تیم را به رتبه چهارم لیگ قهرمانی باشگاه‌های ترکیه رسانده است. به دنبال ناکامی تیم ملی فوتبال ترکیه در راهیابی به مرحله نهایی یورو ۲۰۱۲، فدراسیون فوتبال ترکیه دیروز رسما قرارداد خود را با گاس هیدینک سرمربی هلندی این تیم فسخ کرد. تیم ملی فوتبال ترکیه سه شنبه شب در بازی برگشت خود در مقابل کرواسی که در چارچوب رقابتهای مقدماتی یورو ۲۰۱۲ برگزار شد به نتیجه تساوی بدون گل رسید و با توجه به باخت سه – صفر ترکیه در بازی رفت، این تیم از چرخه رقابتها حذف شد.

قرارداد فدراسیون فوتبال ترکیه با هیدینک تا ماه اوت ۲۰۱۲ اعتبار داشت.

این فدراسیون اعلام کرد فسخ قرارداد با رضایت دو طرف صورت گرفته است. به گزارش خبرگزاری فرانسه از آنکارا، هیدینک که مربی‌گری تیم‌هایی نظیر استرالیا، روسیه و کره جنوبی را نیز در پرونده دارد، ژانویه دو هزار و ده به تیم ملی ترکیه پیوست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=20458

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر