3

دایی:متاسفانه جوانی و بی تجربگی بازیکنان ما باعث باخت ما شد

  • کد خبر : 20496
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۷

علی دایی پس از تساوی ۲ بر ۲ تیمش مقابل سایپای البرز با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: در فوتبال همیشه از این اتفاقات پیش می آید که تیمی بازی برده را مساوی کند و زیبایی فوتبال به همین اتفاقات است. وی در ادامه افزود: متاسفانه ما بازهم در دقایق پایانی مسابقه و […]

علی دایی پس از تساوی ۲ بر ۲ تیمش مقابل سایپای البرز با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: در فوتبال همیشه از این اتفاقات پیش می آید که تیمی بازی برده را مساوی کند و زیبایی فوتبال به همین اتفاقات است.

وی در ادامه افزود: متاسفانه ما بازهم در دقایق پایانی مسابقه و در زمانی که همه فکر می کردند پیروز میدان خواهیم بود ۲ گل دریافت کرده و پیروزی در مصاف با سایپا را از دست دادیم.

دایی به جوانی تیمش اشاره کرد و گفت: متاسفانه جوانی و بی تجربگی بازیکنان ما در چند بازی اخیر باعث شده تا همیشه در دقایق پایانی پیروزی را از دست دهیم و نتوانیم به سه امتیاز دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم راه آهن شهرری در خصوص داوری دیدار این تیم مقابل سایپای البرز اظهار داشت: متاسفانه در این دیدار چندین بار خطا به نفع تیم ما گرفته نشد و شما دیدید که چند بار روی امید عالیشاه خطا شد اما داور از آنها چشم پوشی کرد.

وی افزود: در نیمه اول و زمانی که داور برای ما پنالتی گرفت، می بایست دروازه بان تیم حریف را اخراج می کرد اما این اتفاق رخ نداد. با تمام این تفاسیر من برای این داور احترام خاصی قائلم و برای وی آرزوی موفقیت می کنم.

سرمربی راه آهن شهرری در پاسخ به این سوال که آیا شما برنامه ویژه‌ای را در تمرینات خود خواهید داشت که در دقایق پایانی پیروزی را از دست ندهید؟ گفت: ما تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم، وقتی یک تیم با هشت مساوی بیشترین تساوی را در بین تیم های لیگ برتری را دارد، ما مجبور هستیم تمام تاکتیک‌ها را ارائه کنیم اما متاسفانه بی تجربگی بازیکنان ما باعث می شود تا نتوانیم به آنچه که می خواهیم دست پیدا کنیم.

علی دایی در پایان و در خصوص صعود تیم ملی به مرحله چهارم مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ در قاره آسیا و اینکه آیا در این مرحله موفق خواهد بود، گفت: از الان راجع به دور بعد نظر دادن بسیار مشکل است. باید بپذیریم که در دور بعدی دیگر تیم‌ها همانند اندونزی و بحرین نیستند و ما نمی توانیم به آسانی از سد آنها بگذریم.

وی تصریح کرد: حریفان ما همگی اردوهای منظمی را برگزار می کنند و تدارک ویژه‌ای برای این دوره از مسابقات دارند و ما هم باید با تمام توان خود تلاش کنیم تا بتوانیم به دور بعد صعود کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=20496

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر