1

جلسه سرنوشت ساز برای استقلال با موضوع لیست ورود و خروج منصوریان

  • کد خبر : 208151
  • ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰

در جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال، قرار است در خصوص وضعیت دروازه‌بان آبی‌پوشان تصمیم نهایی اتخاذ شود.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال از ساعت ۱۶ امروز (دوشنبه) در محل باشگاه استقلال در سعادت‌آباد و به احتمال زیاد با حضور علیرضا منصوریان برگزار خواهد شد.

در این جلسه، در خصوص لیست ورود و خروج و وضعیت بازیکنانی چون سیدمهدی رحمتی و بختیار رحمانی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

طبق گفته مسئولان استقلال، در این جلسه منصوریان نظر نهایی خود را در رابطه با رحمتی خواهد داد. بحث دیگر اعضای هیئت مدیره به قرارداد کاوه رضایی و رحمانی اختصاص خواهد داشت و اینکه چرا بازیکنی مانند بختیار که قرارداد بالایی بسته، عملکرد خوبی در استقلال نداشته است.

بحث دیگر کاهش اعضای کادر فنی تیم استقلال خواهد بود که به احتمال زیاد فیلمبردار هلی‌شات و یکی از ماساژورها از استقلال کنار گذاشته می‌شوند.

از نکات قابل توجه در نشست امروز هیات مدیره، احتمال حضور دو پیشکسوت خوشنام باشگاه استقلال در این نشست می‌باشد. به احتمال بسیار زیاد علی جباری و جواد قراب دو تن از بازیکنان قدیمی تیم استقلال که البته سالهاست در امور مدیریتی این باشگاه نیز از دور و نزدیک دستی بر آتش داشتند، از حاضرین در این نشست خواهند بود.

 

احتمال این که در پایان این نشست این دو پیشکسوت رسما احکام جدید مسئولیتی در این باشگاه بگیرند زیاد است. علی جباری می‌تواند به کمیته فنی استقلال اضافه شود و حضور احتمالی جواد قراب بعنوان عضو جدید هیات مدیره به جای زنده یاد منصور پورحیدری نیز قابل پیشبینی است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=208151

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر