1

امارات یک زمین درست و حسابی هم به ایران نداد / تیم ملی در باشگاه ایرانیان تمرین می کند

  • کد خبر : 208221
  • ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: «حتی اگر کی روش نباشد جواد نکونام، مارکار آقاجانیان و افشین پیروانی بالای سر بازیکنان هستند و بار فنی بالایی هم دارند.»

حشمت مهاجرانی امارات یک زمین درست و حسابی هم به ایران نداد / تیم ملی در باشگاه ایرانیان تمرین می کند

حشمت مهاجرانی در رابطه با برگزاری اردوی تیم ملی در امارات اظهار داشت: «به احتمال فراوان امروز به باشگاه ایرانیان می روم تا با کی روش و ملی پوشان دیدار کنم. اگر کاری از دستم بربیاید انجام می دهم اما آنطور که شنیدم بازی تدارکاتی آنها لغو شده و فقط یک هفته در دبی تمرین خواهند کرد.»

وی همچنین افزود: «متاسفانه اماراتی ها زمین تمرین درست و حسابی هم به تیم ملی ایران ندادند چه برسد به اینکه بخواهیم برای بازی تدارکاتی با آنها رایزنی بکنیم. البته من خبر ندارم که لغو بازی تدارکاتی با مراکش هم از سوی اماراتی ها بوده یا اینکه دلیل دیگری داشته است. به هر حال تیم ملی در همان باشگاه ایرانیان که زمین بدی هم ندارد تمرین خواهد کرد.»

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال در رابطه با بالا گرفتن اختلاف میان برانکو و کی روش تصریح کرد: «نمی توان فقط به یکی از آنها حق داد هر دو مربی حافظ منافع تیمشان هستند. و به همین دلیل است که به یکدیگر اعتراض می کنند. چطور وقتی برانکو از نداشتن بازیکنان تیمش ناراحت می شود و اعتراض می کند کی روش چنین حقی ندارد؟ همه ما در این برهه به دنبال موفقیت تیم ملی کشورمان هستیم. پس باید از کی روش و برنامه هایش حمایت کنیم.»

مهاجرانی همچنین بیان داشت: «قطعا بدون بازی تدارکاتی و اردو نمی توان تیم ملی را برای بازی های سخت دور برگشت در مقدماتی جام جهانی آماده کرد. باید منافع ملی را در نظر بگیریم تا تیم ملی تقویت شود. قطعا برانکو هم چنین دیدگاهی دارد و موافق است که همه باید به تیم ملی کمک کنند.»

وی درباره اینکه برانکو اعلام کرده بازیکنانش بعد از حضور در تیم ملی اضافه وزن پیدا می کنند خاطرنشان کرد: «مگر بازیکنان تیم ملی به تفریح می روند که اضافه وزن پیدا کنند. من از نزدیک تمرینات تیم ملی را در زمان کی روش دیده ام. روزی دو جلسه تمرین می کنند و تیمی بالای سرشان است که هر کدام برای خودشان افتخارات زیادی دارند. حتی اگر کی روش نباشد جواد نکونام، مارکار آقاجانیان و افشین پیروانی بالای سر بازیکنان هستند و بار فنی بالایی هم دارند.»

سرمربی اسبق تیم ملی ایران در پایان گفت: «بهتر است برخی برای پایان اختلاف برانکو و کی روش با آنها صحبت کنند. مسلما هر کسی که سرمربی تیم ملی بود در این شرایط به اردوی تدارکاتی احتیاج داشت حتی اگر من هم بودم چنین رفتاری با باشگاه ها داشتم. امیدوارم برانکو مثل سایر مربیان باشگاهی منطقی برخورد کند.»

کاپ

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=208221

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر