2

مبلغ قرارداد همه بازیکنان وکادرفنی باشگاه فجر ۲۵ درصد کسر شد

  • کد خبر : 20938
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۰ - ۲۲:۱۲

فجر امروز در خانه ودر حالی که سه بر یک از مس سرچشمه قعرنشین پیش افتاده بود بازی را با تساوی به پایان برد. این امر اعتراض شدید هواداران را هم به دنبال داشت. اعضای این تیم شیرازی که از ۲۴شهریور که مقابل راه آهن درچارچوب هفته هفتم بازی های لیگ برتر تن به تساوی […]

فجر امروز در خانه ودر حالی که سه بر یک از مس سرچشمه قعرنشین پیش افتاده بود بازی را با تساوی به پایان برد. این امر اعتراض شدید هواداران را هم به دنبال داشت.

اعضای این تیم شیرازی که از ۲۴شهریور که مقابل راه آهن درچارچوب هفته هفتم بازی های لیگ برتر تن به تساوی دادند تا کنون درطول ۷۰روز گذشته و ۸دیدار پشت سرگذاشته نتوانسته اند بیش از سه امتیاز حاصل از سه تساوی را در کارنامه خود ثبت کنند با واکنش مدیران روبرو شدند.
سرهنگ جعفری مدیرعامل باشگاه در پایان دیدار امروز به رختکن رفت ودر جمع کادر فنی وبازیکنان اعلام کرد که با تصمیم هیئت مدیره درصد بالایی(۲۵درصد) از مبلغ قرارداد همه بازیکنان وکادرفنی کسر گردیده است.
فجر امروز در خانه ودر حالی که سه بر یک از مس سرچشمه قعرنشین پیش افتاده بود بازی را با تساوی به پایان برد. این امر اعتراض شدید هواداران را هم به دنبال داشت. با نتایج اخیر فجری ها شاهد قهر دوباره هواداران بوده ایم ونسبت به بای های پیشین عده کمی به حافظیه می آیند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=20938

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر