1

فقط بلدند برای برکناری منصوریان نقشه بکشند!

  • کد خبر : 209698
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵

اعضای کادرفنی استقلال هیات مدیره مجموعه آبی را عامل اصلی صدور حکم فیفا می دانند و معتقدند وزیر باید این هیات مدیره را دسته جمعی برکنار کند.

محمد خرمگاه علی چینی حمید بابازاده فقط بلدند برای برکناری منصوریان نقشه بکشند!

افق نیوز /دیروز وقتی در جریان تمرین برفی استقلال، چند آبی پوش از دستیاران منصوریان پرسیدند با توجه به حکم جدید فیفا، چه اتفاقی برای استقلال رخ می دهد و آیا روزبه چشمی، سرور جباروف و آندرانیک تیموریان این شانس را دارند که با استفاده از سهمیه فیفا وارد لیست استقلال شوند؟ یکی از دستیاران علیرضا منصوریان جواب داد: «این را بروید از هیات مدیره محترم باشگاه بپرسید. عقل کل ها جواب تمام سوالات را می دانند!»

این مربی استقلال که به شدت شاکی بود، در جمع آبی پوشان گفت: «آقایان فقط بلدند علیه ما مصاحبه کنند و برای برکناری کادرفنی نقشه بکشند. چهار ماه پیش وکیل باشگاه و بخش حقوقی هشدار دادند مساله بدهی به بازیکنان خارجی جدی است و فیفا احتمالا ما را با کسر امتیاز و محرومیت از نقل و انتقالات جریمه می کند. مدیرعامل هم این پرونده را به هیات مدیره برد اما آقایان اصلا بررسی نکردند چون دنبال پیاده کردن سناریو برکناری منصوریان بودند و این موضوع را جدی نگرفتند! حالا هم خودشان باید به مردم جواب پس بدهند.»

یکی دیگر از مربیان استقلال هم مدعی بود وزیر ورزش باید تمامی اعضای هیات مدیره استقلال را برکنار کند. این مربی با صدای بلند می گفت؛ «آقایان اصلا نمی دانند وظایف هیات مدیره چیست و اعتبار و آینده استقلال را زیر سوال می برند!»

رادنیوز

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=209698

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر