1

تاکید معاون وزیر ارشاد بر پالایش نشریات غیرفعال در کشور

  • کد خبر : 209859
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر پالایش نشریات غیرفعال در کشور تاکید کرد.

نشریات

به گزارش ایسنا، سید هادی حسینی در نشست خبری با رسانه‌های گروهی در شهرستان سوادکوه با بیان اینکه در حوزه فرهنگ استان مازندران توسعه‌یافته نیست، خاطرنشان کرد: خبرنگاران تاثیر بسیاری در اشاعه فرهنگ و توسعه دارند و حضور رسانه‌ها سرعت توسعه را افزایش خواهد داد.

وی با بیان اینکه حضور  برخی افراد و استفاده نامتعارف از بیمه‌ها آسیب رساندن به سایر قشرهای مردم، صنعت بیمه کشور و دولت را در بر دارد، عدم حضور افراد در صنف مورد دستور بیمه و تظاهر به انجام فعالیت را زنگ خطری برای سایر قشرهای تحت پوشش بیمه‌ای عنوان کرد.

حسینی تاثیر رسانه‌ها را در این زمینه غیر قابل انکار دانست و افزود: معتقدیم باید تصمیم‌سازی کنیم تا شرایط برای ورود به عرصه رسانه‌های مکتوب و امتیاز نشریات و سایت‌ها آزاد باشد اما به راحتی نتوانند از این مقوله خارج شوند.

حسینی با بیان اینکه پالایش نشریات غیر فعال مورد تاکید است، تصریح کرد: پرداخت‌های یارانه‌ها می‌تواند کمک به توسعه رسانه‌ها و مطبوعات باشد.

معاون وزیر ارشاد تصریح کرد: نشریاتی که در گذشته با تعداد محدود در دسترس قرار می‌گرفتند امروز بسیار گسترده توزیع می‌شوند و این نشان از روند رو به جلو توسعه دارد.

وی همچنین عدم کارکرد نشریات در سطح ملی را از نقاط ضعف رسانه استان خواند و خاطرنشان کرد: خبرنگار وقتی می‌تواند موفق عمل کند که دغدغه معیشت نداشته باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=209859

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر