1

اختصاصی/انقلاب اسلامی توانست هژمونی آمریکا را در منطقه نابود کند/ نفوذ ایران در منطقه بیشتر معنوی است

  • کد خبر : 210177
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۷:۴۰

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به فرا رسیدن انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی توانست هژمونی آمریکا را در منطقه نابود کند.

“محمد جوادجمالی” عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس افق نیوز، با اشاره به به اینکه انقلاب اسلامی توانست هژمونی آمریکا را در منطقه نابود کند، افزود: ایران از نظر فاکتورهایی مانند جمعیت یا قدرت اقتصادی با آمریکا تضادهای بسیاری دارد اما شاکله انقلاب اسلامی توانست موجب خلل در هیمنه آمریکا شود.
نماینده مردم فسا تاکید کرد: آمریکا به دنبال تغییر و تجزیه جغرافیایی و سیاسی در منطقه به ویژه در کشورهای عراق و سوریه بود که این امر در خاطرات کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا یا جو بایدن معاون اوباما موجود است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران با تمام مشکلات خود توانست در مقابل این مسائل بایستد و در مقابل عراق و سوریه همیشه اعلام کرده‌اند که اگر حمایت‎‌های معنوی ایران نبود بارها و بارها این کشورها تجزیه می‌شدند.
وی در ادامه افزود: ما امروز تا تنگه باب‌المندب نفوذ کرده‌ایم و این امر بیشتر معنوی است، مردم منطقه دریافته‌اند که ما خیر‌خواه و کمک حال آن‌ها هستیم یکپارچگی این کشورها باید موجب خوشحالی کشورهای عربی باشد زیرا تجزیه هر کشوری قدرت آن را کاهش خواهد داد.
نماینده مردم فسا خاطرنشان کرد: سران رژیم‌ صهیونیستی بعد از انقلاب اسلامی اعلام کردند که زلزله‌ای در منطقه به وجود آمده و بزودی این زلزله به این رژیم خواهد رسید لذا به نظر می‌رسد اکنون یکی از مشکلات آمریکا وجود جمهوری اسلامی ایران است.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=210177

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر