2

روادید همه تیراندازان ایرانی اعزامی به آمریکا صادر شد

  • کد خبر : 210919
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت:‌ بر اساس آخرین اخبار دریافتی از سفارت آمریکا در ارمنستان، روادید همه اعضای تیم ملی تیراندازی با کمان ایران برای حضور در رقابت های جام جهانی صادر شده است و تلاش می کنیم تیم را به این رقابت ها اعزام کنیم.

روادید همه اعضای تیم ملی تیراندازی با کمان صادر شدبه گزارش افق نیوز، رقابت های جام جهانی تیراندازی با کمان داخل سالن از ۲۲ بهمن ماه در شهر لاس و گاس آمریکا آغاز و تا ۲۴ همین ماه ادامه خواهد یافت. پس از این رقابت ها، مسابقات فینال فینالیست نیز انجام می شود.
تیم ملی تیراندازی با کمان ایران با ترکیب ۱۰ کماندار نوجوان، جوان و بزرگسال در دو بخش مردان و زنان در این رقابت ها حضور خواهد داشت.
«محمد علی شجاعی» گفت: تصمیم به اعزام تیم ملی تیراندازی با کمان ایران به رقابت های جام جهانی پس از آن اتخاذ شد که ساعتی پیش از سفارت آمریکا در ارمنستان اطلاع دادند، روادید همه کمانداران ایرانی صادر شده است.
وی پیشتر گفته بود که به دلیل آنکه سفارت آمریکا در ارمنستان به همه کمانداران روادید ورود به آمریکا اعطا نکرده است، تیم ملی تیراندازی به کمان ایران به رقابت های جام جهانی اعزام نمی شود.
رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان ایران در توضیح تکمیلی خود گفت: پس از آنکه روادید همه اعضای تیم صادر شد، تلاش می کنیم تیم هر چه سریعتر به سفارت آمریکا در ارمنستان اعزام شود و با دریافت روادید بلافاصله به محل رقابت ها در آمریکا پرواز کند.
شجاعی گفت: کمانداران سفری طولانی در پیش دارند و به احتمال زیاد پس از آغاز رقابت ها به این کشور می رسند، ‌اما با توجه به اینکه بیشتر کمانداران نوجوان و جوان هستند، حضور در این رقابت ها در افزایش تجربه آنان تاثیر دارد.
منبع: ایرنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=210919

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر