2

همکاری نکردن دولت با شهرداری سبب افزایش مشکلات می‌شود

  • کد خبر : 21181
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۰

مصطفی کواکبیان گفت:وزیر صنعت نیز اعلام کرده که برای فازهای بعدی اجرای هدفمندی یارانه‌ها آمادگی ندارد لذا دولت باید به این موضوعات توجه کامل داشته باشد.

 

مصطفی کواکبیان نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (یکشنبه) در تذکر شفاهی خود اظهار داشت: شنیده شده که دولت به بانک‌ها دستور داده با شهرداری تهران همکاری نکنند که اگر این موضوع درست باشد، اصلا به نفع ملت نیست چرا که مردم تهران این روزها با وضعیت نامطلوب اتوبوس‌ها و مترو روبرو هستند و این همکاری نکردن دولت با شهرداری سبب افزایش این مشکلات می‌شود لذا دولت باید با شهرداری همکاری کند تا این خدمات بهتر به مردم ارائه شود.

این نماینده مجلس همچنین تأکید کرد: برخورد مسئولین قوه قضائیه با مسئول خبرگزاری ایرنا سبب شد تا در این بین روزنامه اعتماد بسته شود؛ اگر بسته شدن این روزنامه به دلیل آن مصاحبه است پس روزنامه اعتماد هم نباید توقیف بشود لذا دستگاه قضایی هر چه زودتر وضعیت روزنامه اعتماد را بررسی کند.

کواکبیان همچنین گفت: نمایندگان برای سال ۸۹ تصویب کردند تا ۳۰ درصد از درآمد ناشی از افزایش قیمت‌ها در اختیار صنعت قرار گیرد و برای سال جاری نیز این میزان را ۲۰ درصد مصوب کرده‌اند اما نه در سال گذشته و نه در امسال دولت این موضوع را رعایت نکرد که به دلیل این موضوع نیز بیش از ۷۰۰ واحد صنعتی در استان سمنان دچار تعدیل نیرو شده‌اند.

این نماینده مجلس همچنین تأکید کرد: وزیر صنعت نیز اعلام کرده که برای فازهای بعدی اجرای هدفمندی یارانه‌ها آمادگی ندارد لذا دولت باید به این موضوعات توجه کامل داشته باشد.

کواکبیان همچنین در پایان با اشاره به فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین گفت: در این ایام لازم است تا با مساجد، تکایا و حسینه‌ها که هیچ منابع درآمدی نداشته و فشار حامل‌های سوخت نیز برای آنها سنگین است مساعدت‌هایی صورت گیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=21181

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر