1

خطر بیخ گوش فوتبال ایران / سهمیه‌های آسیایی کم می‌شوند؟

  • کد خبر : 211826
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹

در جدیدترین رنکینگ فنی AFC فوتبال ایران از رده چهارم آسیا به رده هشتم سقوط کرد و این موضوع سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا را به شدت تهدید خواهد کرد.

به گزارش افق نیوز/ در جدیدترین رنکینگ فنی AFC که ساعتی قبل منتشر شد فوتبال ایران از رده چهارم آسیا به رده هشتم سقوط کرد و این موضوع سهمیه های باشگاه های ایران در لیگ قهرمانان آسیا را به شدت تهدید خواهد کرد. فوتبال ایران در آخرین رنکینگ فنی (MA) آسیا مربوط به نوامبر ۲۰۱۶ با ۷۸۹۰۸ امتیاز در رده چهارم قاره و رده سوم غرب آسیا قرار گرفت و به این ترتیب سهمیه ۲+۲ به فوتبال ایران اختصاص پیدا کرد.
بر همین اساس دو نماینده ایران مستقیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان راه یافتند و دو نماینده دیگر در مرحله نهایی پلی آف حضور پیدا کردند که درنهایت پرسپولیس به دلیل کنار گذاشتن نماینده عراق از مرحله گروهی جایگزین الزورای عراق شد.
 اما در جدیدترین رنکینگ فنی آسیا فوتبال ایران با ۵۹۶۹۹ امتیاز به رده هشتم آسیا و رتبه چهارم غرب قاره سقوط کرده که به این ترتیب همان سهمیه ۲+۲ به فوتبال ایران اختصاص پیدا خواهد کرد با این تفاوت که دو نماینده پلی آف ایران ناچارند در مرحله دوم پلی آف حضور پیدا کنند و به همین دلیل باید برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دو دیدار پلی‌آف را پشت سر بگذارند. ضمن آنکه سقوط یک یا دو پله‌ دیگر در این رنکینگ می تواند سهمیه ایران را به ۱+۲ یا ۱+۱ کاهش دهد.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=211826

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر