2

کی روش همچنان روی روان بازیکنان پرسپولیس؛ شاگردان برانکو، نیمکت نشین تیم ملی!

  • کد خبر : 213194
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵

در حالی که به نظر می‌رسید اختلافات سرمربی پرتغالی تیم ملی با همتایش در پرسپولیس ختم به خیر شده اما شواهد نشان می‌دهد که نگرانی‌ها برطرف نشده ‌اند.

کارلوس کی روش کی روش همچنان روی روان بازیکنان پرسپولیس؛ شاگردان برانکو، نیمکت نشین تیم ملی!

در حالی که برخی منابع تاکید داشتند که کی روش قصد ندارد در لیست جدید خود نامی از پرسپولیسی ها را بگنجاند، در نهایت مشخص شد که وی هشت بازیکن را دعوت کرده است.

این نفرات احتمالا همان هفت بازیکن اردوی آخر هستند که دیپورت شدند و به آنها باید سروش رفیعی را هم اضافه کرد که آن زمان عضو پرسپولیس نبود.

با انتشار خبر بازگشت پرسپولیسی ها پیش بینی می شد آرامش به اردوی قرمزها بازگردد اما عملکرد نه چندان درخشان نفراتی مثل علیرضا بیرانوند نشان می دهد همچنان برخی از بازیکنان که جایگاه ثابتی در تیم ملی داشتند روحیه مناسبی ندارند.

پس از پایان بازی شب گذشته پرسپولیس برابر الوحده نیز سید جلال حسینی در اظهارنظری جالب گفت که هنوز مشکلات به پایان نرسیده است.

وقتی اعلام شد کی روش پرسپولیسی ها را دعوت کرده این شائبه بوجود آمد که وی تحت فشار راضی به این کار شده و احتمال دارد تنها به حضورشان بسنده کند و آنها را از  ترکیب اصلی کنار بگذارد؛ اتفاقی که با توجه به صحبت های حسینی احتمال وقوعش کم نیست.

بعید نیست که مرد پرتغالی به غیر از رامین رضاییان (که با برانکو به طور جدی دچار مشکل است) سایر قرمزهایی که قبلا فیکس بودند مثل بیرانوند، حسینی و وحید امیری را نیمکت نشین کند، خصوصا آنکه در انگلیس به دنبال مدافع میانی جدید بوده و تاکید زیادی هم به ماندن سوشا مکانی در اروپا داشته است!

نامه

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=213194

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر