1

اسپالتی: کسب رتبه دوم مانند قهرمانی در اسکودتو خواهد بود

  • کد خبر : 219668
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۱

 با توجه به اینکه یوونتوس همچنان در سری آ دست نیافتنی به نظر می رسد، لوچانو اسپالتی اعتقاد دارد کسب رتبه دوم نیز برای رم همانند قهرمانی است.

اسپالتی-کسب-رتبه-دوم-مانند-قهرمانی-در-اسکودتو-خواهد-بود

 

به گزارش وبسایت نود، به نظر می رسد پس از اینکه مونچی به عنوان مدیر فنی باشگاه رم معرفی شد این تیم با انگیزه بیشتری به میدان خواهد رفت، این مربی سابق که مدت ها در سویا استعدادهای درخشانی را کشف کرد به رم پیوسته است و اسپالتی اعتقاد دارد رئیس پایتخت نشینان یکی از بهترین مدیر فنی های جهان را به خدمت گرفته است، او در این خصوص در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل میلان گفت:

پالوتا بهترین فرد را به تیم آورد. آنچه مونچی در مورد ما گفت باعث خوشحالی ما شد، گفته های او کاملا واضح بود، آن نگاهی بود که وی از بیرون به باشگاه داشت و این عقاید را از هواداران ما نشنیده بود. از اینکه با او همکاری می کنم بسیار خوشحالم چراکه او بهترین مدیر فنی موجود است.

شکست ۳-۱ رم مقابل لاتزیو در دربی دلا کاپیتاله باعث شد این تیم تنها یک امتیاز بیشتر از ناپولی سوم جدولی داشته باشد، هر دو تیم تلاش خواهند کرد تا با کسب رتبه دوم به طور مستقیم به همراه یووه به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند، اسپالتی در این خصوص افزود:

یووه با عملکردی که داشته است به طوری واضح نشان داده است که هیچ تیمی نمی تواند به آن ها برسد. برای کسب رتبه دوم با ناپولی مبارزه می کنیم، ناپولی که به گفته بسیاری از افراد یکی از قدرتمند ترین تیم های اروپا است.آن ها فصل قبل این رتبه را به دست آوردند با این حال اگر بتوانیم به رتبه دوم برسیم نشان داده ایم که عملکرد خوبی داشته ایم. از اینکه مقابل میلان یا یووه به میدان برویم ترسی نخواهیم داشت و این مسئله مهم ترین تفاوت ما با سایر تیم ها است. با تلاش سختی که داشته ایم به اینجا رسیده ایم. اگر به رتبه دوم برسیم احساسی مانند فتح اسکودتو خواهیم داشت. با این حال رتبه سوم نیز نشان دهنده این است که عملکرد خوبی داشته ایم. تلاش خواهیم کرد به آنچه مد نظر داریم دست یابیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=219668

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر