1

محمودی: استفاده از رانت را با ژن خوب و لیاقت اشتباه نگیریم

  • کد خبر : 227204
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷

فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به سخنان آقازاده آقای عارف درباره بهره‌بردن از ژن و خون خوب، گفت: استفاده از رانت برای تولید ثروت را با ژن خوب و لیاقت اشتباه نگیریم.

علی‌اکبر محمودی فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌و گو با شبکه خبری جمهوریت با بیان اینکه سخن از ژن و خون برتر فقط دوران پهلوی و سلطنت را در ذهن‌ها تداعی می‌کند، اظهار داشت: ادعای عجیب حمیدرضا عارف در این باره که با ژن خوب به موفقیت‌های متوالی رسیده حاکی از فعالیت و سخن نگفتن افرادی است که اجازه دخالت وی در شورای عالی اصلاح‌طلبان در زمینه بستن لیست شورا‌ها و مجلس را دادند.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به اینکه آقازاده محمدرضا عارف در حالی از استفاده نکردن از رانت سخن می‌گوید که این روزها با سواستفاده از نام خانوادگی خود در شورای عالی اصلاح‌طلبان نقش تعیین‌کننده دارد،خاطرنشان کرد: آقازاده می‌گویدبا هوش و تیزبینی خود در ۲۵ سالگی MTN را به ایران آورده است در صورتی که دقیقا این زمان مصادف با معاون اولی پدر وی بوده است لازم است به این آقازاده یادآوری کنیم اگر نام خانوادگی عارف را از انتهای اسم شما حذف کنیم توانایی اداره یک خانواده ۳ نفره را بدون رانت ندارید.
وی با بیان اینکه استفاده از رانت را نباید هوش و لیاقت گذاشت، گفت: هوش، لیاقت و ژن خوب را افرادی چون مریم ‌میرزاخانی‌ها داشتند که با عدم مدیریت موجب فرار مغزها شدیم تا به جایی برسیم که افرادی چون شما که با رانت به نان و نوایی رسیدند خود را نخبه بنامند.
وی با بیان اینکه ژن خوب عارف این روزها موجب ضعف و سقوط اصلاح‌ط‌لبان شده است، تصریح کرد: ژن خوب خانواده عارف موجب شده است کمیسیون امید مجلس تبدیل به خنثی‌ترین کمیسیون تاریخ مجلس شود علاوه بر اینکه همین ژن خوب و پول‌دوست موجب بیرون ماندن افرادی شاخص و اثرگذار اصلاح‌طلب از شورای شهر و مجلس شده است.
وی با بیان اینکه ژن خوب آقای عارف و خانواده ضربه‌های سنگینی به اصلاحات وارد کرده است، تاکید کرد: باید بدانید که اگر درایت رییس دولت اصلاحات در کارزار انتخابات ۴ سال پیش نبود، با شکست در انتخابات، ژن خوب شما در همان سال نود و دو برای همیشه خاموش می‌شد و این روزها افرادی نظیر رییس‌جمهور پیشین به کشور را به بی‌راهه می‌بردند.
علی‌اکبر محمودی با اشاره به اینکه اشتباهات ما و بزرگان اصلاح‌طلب در عدم جلوگیری از چنین آقازاده‌هایی موجب چنین سخنان گزافی شده است، یادآور شد: آقازاده آقای عارف که هیچ، اما آقای عارف و نزدیکانشان مبادا خود را بالاتر از مردم ببینند، تمام زندگی شما وابسته به اعتماد آنهاست حال که فرصت بروز ژن‌های خوبتان وجود دارد به مردم و اصلاحات ضربه نزنید استفاده از این خون خوب پیشکش.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه با آقای عارف باید بداند عدم کنترل آقازاده‌هایتان اعتماد مردم از خود که نه بلکه از جریان زنده اصلاحات از بین می‌برد، افزود: آقای عارف کوچک، فرمودند برای اثبات هوش و خلاقیت خود هرکس که بخواهد را به مسابقه در هر زمینه‌ای دعوت می‌کنید، ما شما را به مسابقه فروتنی، اخلاق و ذره‌ای شعور دعوت می‌کنیم شما نیز با ژن خوب خود لطفا از ما پیشی بگیرید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=227204

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر