1

کره‌ای‌ها همه کار برای شکست ایران می‌کنند

  • کد خبر : 231206
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱

مدافع ایرانی تیم اف‌سی سئول کره جنوبی اعلام کرد فردا به دیدار اعضای تیم‌ملی در این شهر می‌رود.

به گزارش افق نیوز، اردوی تیم ملی فوتبال برای دیدار با کره‌جنوبی از شب گذشته در این کشور آغاز شده است و ملی‌پوشان زیر نظر کارلوس کی‌روش خود را برای دیدار نهم در مقدماتی جام‌جهانی آماده می‌کنند. خالد شفیعی، مدافع ایرانی تیم اف‌سی سئول که اکنون در کره جنوبی حضور دارد، تصمیم گرفته به اردوی تیم ملی برود.

شفیعی در این باره به “ورزش سه” گفت: فردا به اردوی تیم ملی می‌روم تا با کارلوس کی‌روش و بازیکنان تیم ملی دیدار کنم. وظیفه‌ام است به اردوی تیم ملی بروم و به اعضای تیم خوشامد بگویم.

وی ادامه داد: تیم ملی فوتبال ایران با حضور کارلوس کی‌روش عملکرد خوبی داشته و رکوردهایی را خلق کرده که به خاطرش باید از سرمربی پرتغالی تشکر کنیم. امیدوارم در بازی آینده با کره جنوبی نیز یک برد دیگر برای تیم ایران به دست آید و تیم کشورمان موفق باشد.

شفیعی درباره جو کشور کره جنوبی قبل از بازی با ایران عنوان کرد: به هر حال کره‌ای ها همه کار خواهند کرد تا بازی را ببرند. جو شهر سئول و سایر شهرهای کره جنوبی اتحاد برای برد مقابل ایران است اما شک ندارم که تیم ملی ما می‌تواند در سئول هم امتیاز بگیرد و با دست پر به تهران برگردد.

وی درباره شانسش برای حضور در لیست تیم ملی گفت: مسئولان تیم ملی چیزی در این خصوص به من نگفته‌اند. قبلا هم گفته ام که آرزویم حضور در تیم ملی و پوشیدن پیراهن مقدس است اما به تصمیم کی‌روش هر چیزی که باشد احترام می‌گذارم. حتی اگر در لیست جدید تیم ملی نیز حضور نداشته باشم، باز هم فردا به دیدار کی‌روش و سایر ملی‌پوشان می‌روم و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=231206

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر