1

نمایندگی ویرپول , وستینگهاوس و الکترواستیل :

  • کد خبر : 235005
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳

در این نوشته درباره برندهای ویرپول , وستینگهاوس و الکترواستیل سه برند معتبر در ایران و جهان به دلیل تولیدات با کیفیت و نمایندگی های معتبر میپردازیم . مقایسه یک برند ایرانی با دو برند آمریکایی

نمایندگی تعمیرات ویرپول :

ویرپول شرکت تولید کننده لوازم خانگی چند ملیتی است که در امریکایی واقع شده است که به عنوان بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی جهان با دارا بودن بیش از ۸۰ نوع برند مطرح فعالیت می کند . از معروف ترین برند های این کارخانه بزرگ می توان به برند های هوور ، آدمیرال ، امانا ، جان اینگلس و کیچن اید اشاره نمود. بیش از ۷۰ کشور جهان دارای نمایندگی رسمی ویرپول و نمایندگی تعمیرات ویرپول میباشند.

نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس : 

 

وستینگهاوس با نام تجاری وستینگهاوس وایت یکی از شرکت های مطرح لوازم خانگی در دنیاست که مقر آن در امریکا می باشد که در حال حاضر با مالکیت شرکت تجاری cbs به فعالیت خود ادامه می دهد. این شرکت در سال ۱۹۷۵ تاسیس شد.در سال ۱۹۸۶ شرکت الکترو لوکس توسط این هلدینگ وایت به وجود امد. تاریخ ساخت کارخانه الکترولوکس به سال ۲۰۰۶ بازمی گردد.امروزه شرکت وستینگهاوس با تولیدات متنوعی از لوازم خانگی که انجام می دهد و ارائه خدمات بی نظیر از سوی نمایندگی رسمی وستینگهاوس در دنیا شناخته می شود.

نمایندگی تعمیرات الکترواستیل :

شرکت الکترواستیل با ۴۵ سال سابقه موفق در تولید و صادر لوازم خانگی و ارائه برترین خدمات از سوی نمایندگی رسمی الکترواستیل یکی از برترین برندهای ایران محسوب میشود.امروزه الکترواستیل در فضایی بالغ بر ۲۰۰۰۰۰ مترمربع و با ۱۰۰۰۰۰ مترمربع سالن های تولید و انبار و بیش از ( ۳۰۰۰ نفر نیروی کار) قادر به تولید سالانه ۳۰۰۰۰ عدد انواع یخچال ، سردخانه ، فریزرهای صنعتی و ۵۰۰,۰۰۰ عدد یخچال و فریزر خانگی می باشد.گروه صنعتی الکترواستیل معتقد است دوراندیشی همراه با تدبیر باعث کسب افتخارات امروز باعث کسب افتخارات آنها شده است.

نگاهی بر ویژگی محصولات ویرپول,وستینگهاوس و الکترواستیل:

ماشین لباسشویی ویرپول:

جوایز طراحی محصولات متصل به محصولات نوآورانه در با هدف پیشرفت فناوری و نیز دارای امتیاز فروش بی نظیر تعلق می گیرد.ویرپول با تولید ماشین لباسشویی (FSCR 12441) و خشک کن (HSCX 10441) موفق به کسب ان جایزه مهم در زمینه تولیدات لوازم خانگی شد.

این مدل ماشین لباسشویی و خشک کن میتوانند خود را حتی در مواقعی که در خانه نیستند، کنترل کنند. اپلیکیشن  (۶TH SENSE Liv) برای هردو سیستم عامل IOS  و اندروید در دسترس بوده و امکان تنظیم ماشین لباسشویی و خشک کن را با کمک گوشی همراه فراهم می کند.علاوه بر آن، اکو مانیتور ویرپول میزان مصرف انرژی و آب را در هر گردش لباسشویی نمایش می دهد.

ماشین لباسشویی وستینگهاوس:

از مهم ترین ویژگی های ماشین لباسشویی وستینگهاوس میتوان به دارا بودن درب شیشه ای با ایمنی قفل و ۱۷ برنامه شستشو اشاره کرد.لباسشویی های وستینگهاوس دارای ۳ محفظه مواد شوینده میباشند که کار شما را ساده تر میکنند.ولتاژ این لباسشویی بین  ۲۲۰-۲۴۰ ولتاژ است.وستینگهاوس در تولید ماشین لباسشویی های خود طراحی زیبا را جزو اهداف مهم قرار داده است.

یخچال فریزر و ساید بای ساید ویرپول:

پایین ترین میزان مصرف انرژی گنجایش بالا از مهم ترین ویژگی های یخچال فریزر و ساد بای ساید تولیدی ویرپول است.بر روی در طبقات مختلف در نظر گرفته شده تا وسایل بلند مانند بطری ها در آن جای گیرند.تعبیه شدن سیستم یخساز بر روی در باعث شده تا فضای درون فریزرویرپول هدر نرود. یخچال و فریز ساید بای ساید ویرپول مدل WSN5586N دارای سیستم گردش هوای چند منظوره است و باعث سریعتر و بهتر خنک شدن مواد می شود و مهمتر از همه ی این ها خدماتی است که از سوی نمایندگی خدمات ویرپول به مشتریان ارائه میشود.

یخچال فریزر و ساید بای ساید وستینگهاوس:

بدنه یخچال ویستینگ هاوس از فولاد ضد زنگ با درجه بالا # ۴۳۰ تشکیل شده است .درصد بالای کروم به کار رفته در آن باعث مقاوم در برابر زنگ زدگی فولاد و ظاهر زیبا و درخشش آن می شود.درصد بالای کروم به کار رفته در آن باعث مقاوم در برابر زنگ زدگی فولاد و ظاهر زیبا و درخشش آن می شود.که سطح خارجی یخچال را در برابر اثر انگشت، لکه و خش ناشی از استفاده روزانه محافظت می کند.با این یخچال بی نظیر شما دیگر لازم نیست نگران خراب شدن بدنه باشید .شما میتوانید دمای بخش مواد غذایی تازه را می توانید از ۱ ° C تا ۸ درجه سانتی گراد تنظیم نمایید و ویژگی های بسیاری دیگر.

یخچال فریزر و ساید بای ساید الکترواستیل:

الکترواستیل از قوی ترین تویدکنندگان یخچال فریزر و ساید بای ساید و ارائه خدمات بی نظیر به مشتریان از سوی نمایندگی خدمات الکترواستیل میباشد.سیستم نوفراست از تکنولوژی های مهم در این محصول است که از برفک زدن جلوگیری میکند.این یخچال ها داری لاستیک دور درب ضد باکتری اند.صفحه نمایش لمسی ,صدای بسیار کم,فیلتر بوگیر و ضدباکتری و وزن کم از کمترین ویژگی هایی است که میتوانیم به آن اشاره کنیم.

با مجموعه آی.پی امداد همراه شوید تا اطلاعات خود را در زمینه لوازم خانگی و نمایندگی تعمیرات غنی نمایید .

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=235005

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر