2

استقلال با شکست شگفتی‌ساز در مقابل شهرداری یاسوج به فینال رسید

  • کد خبر : 23787
  • ۰۹ دی ۱۳۹۰ - ۲۰:۲۸

تیم فوتبال استقلال تهران با برتری نزدیک مقابل شهرداری یاسوج برای نهمین بار جواز حضور در دیدار نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور را بدست آورد.

تیم فوتبال استقلال تهران با برتری نزدیک مقابل شهرداری یاسوج برای نهمین بار جواز حضور در دیدار نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور را بدست آورد.

مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶:۳۰ امروز جمعه با برگزاری یک دیدار بین تیم‌های استقلال تهران و شهرداری یاسوج پیگیری شد.

این بازی که در حضور کمتر از ۱۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد در پایان به برتری یک بر صفر تیم استقلال انجامید تا آبی پوشان تهرانی برای نهمین بار به دیدار نهایی مسابقات جام حذفی صعود کنند.

تیم فوتبال استقلال در این بازی شگفتی ساز جام حذفی را در مقابل خود داشت، تیمی که صرف‌نظر از نتایجی که تا به اینجای مسابقات جام حذفی کسب کرده بود، تیمی ضعیف و دست و پابسته نشان می‌داد.

توپ و میدان در طول ۹۰ دقیقه در اختیار استقلال بود و میهمان یاسوجی دفاع می‌کرد تا کمتر گل بخورد. آبی پوشان در نیمه اول بارها و بارها تا آستانه گلزنی پیش رفتند اما حملات آنها راهی به دروازه پیدا نکرد و مقابل سد مدافعان تیم یاسوجی و البته تیر دروازه این تیم تبدیل به گل نشد.

استقلال نیمه اول را با تساوی بدون گل پشت سر گذاشت اما با گذشت ۱۲ دقیقه از آغاز نیمه دوم توسط حنیف عمران‌زاده به گل رسید. شوت سرکش مدافع پیش تاخته استقلال از پشت محوطه جریمه غیرقابل مهار بود و به تور دروازه شهرداری بوسه زد.

بعد از این گل تغییری در روند بازی به وجود نیامد و تیم شهرداری تا دقایق پایانی مسابقه فقط دفاع می‌کرد تا اینکه سرانجام بازی با برتری یک برصفر استقلال به اتمام رسید.

بدین ترتیب روز چهاردهم بهمن ماه تیم‌های استقلال و شاهین بوشهر دیدار نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور را برگزار خواهند کرد.

قضاوت دیدار استقلال تهران – شهرداری یاسوج برعهده یدالله جهانبازی بود. او در این بازی به حمید مروی و صمد اکبری از تیم شهرداری یاسوج کارت زرد نشان داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=23787

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر