1

مردم باید روند حل مشکلات اقتصادی جامعه را در سراشیبی ببینند تا امیدوار شوند

  • کد خبر : 243030
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴

آنچه به‌عنوان یک تابلوی شفاف و درخشان در ششم بهمن می‌درخشد، مردانگی، حمایت و انقلابی بودن مردم غیور شهر آمل است که در مقابل خیانت اتحادیه کمونیست‌ها ایستادند.

امام‌جمعه مشهد مقدس گفت: تنها راه ایجاد اشتغال، عمل به اقتصاد مقاومتی است، راهی که رهبر معظم انقلاب نشان داده و پای آن ایستادند اما متأسفانه حرکتی انجام نگرفته است.
به گزارش  افق نیوز/ آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مشهد مقدس، بابیان این‌که پس از بیان شگردهای شیطان، به بیان راهکارها او برای رسیدن به اهداف شیطانی رسیدیم، اظهار کرد: راهکاری که شیطان در قرآن بیان می‌کند، راه‌بندان برای بشر برای صراط مستقیم است.

وی ادامه داد: این راه‌بندان از چهار جانب پیش رو، پشت سر، از طرف راست و از طرف چپ انسان را محاصره می‌کند، این نوع محاصره شیطان که از چهار طرف انسان را محاصره می‌کند و در صراط مستقیم حق راه‌بندان برای بشر ایجاد می‌کند در چند وجه قابل تفسیر است.

امام‌جمعه مشهد مقدس خاطرنشان کرد: سوژه اول شیطان، جوان است که بتواند صراط مستقیم را به‌عنوان جاده راست طبیعی پیش روی او ببندد.

وی افزود: شیطان در این مسیر، اول دنیا را زینت می‌دهد که تو مگر بدون پول می‌توانی زندگی کنی و خوش باشی؟ اگر پول و درآمد برای تو فراهم نشود، آینده و آتیه تو تأمین است؟ این شروع آرایشگری شیطان برای انحراف او از صراط مستقیم است.

علم‌الهدی به برداشته شدن نرده‌های حفاظتی نماز جمعه تبریز اشاره کرد و گفت: با توجه به عمل قابل‌تقدیری که در نماز جمعه تبریز انجام گرفت، این مسئله امنیتی است و مسؤول آن نیز مسؤولان امنیت کشور و نظام در استان هستند.

وی با بیان این‌که در اوایل قبول مسؤولیت امامت جمعه مشهد تقاضای برداشته شدن نرده‌های حفاظتی را داشتم اما از سوی مسؤولان امنیتی پذیرفته نشد، خاطرنشان کرد: بازهم از عزیزان مسؤول امنیتی تقاضا می‌کنم با بررسی در مسائل امنیتی، اگر مصلحت می‌دانند، این موانع بین مردم و مسؤولان در صف نماز جمعه برداشته شود.

امام‌جمعه مشهد مقدس به ششم بهمن‌ماه، سالروز خیانت کمونیست‌ها به کشور در آمل اشاره و اظهار کرد: آنچه به‌عنوان یک تابلوی شفاف و درخشان در ششم بهمن می‌درخشد، مردانگی، حمایت و انقلابی بودن مردم غیور شهر آمل است که در مقابل خیانت اتحادیه کمونیست‌ها ایستادند.

وی افزود: اتحادیه کمونیست‌ها با حمایت جریان بنی‌صدر قصد داشتند با تصرف آمل و تسلط بر منطقه برای نظام مشکلات بزرگی ایجاد کنند اما با مبارزه و ایستادگی مردم مواجه شدند.

علم‌الهدی با بیان این‌که ایستادگی مردم نشان داد آنان فقط حکومت دینی می‌خواهند تصریح کرد: حکومت از نظر مردم حکومت دینی است و دین هم دین حاکمیت دار است، مردم دین سکولار جدای از سیاست و حاکمیت را قبول دارند یعنی مردم حکومتی که جدای از دین، معیشت، اقتصاد و سیاست آنان را اداره کند نمی‌پذیرند.

وی افزود: دشمن فهمیده تنها را غلبه بر نظام اسلامی، ناکارآمد جلوه دادن این حکومت برای زندگی مردم است یعنی چنان وانمود کنند که دین برای حکومت، مدیریت سیاست و اقتصاد مردم کارآمدی ندارد که نتیجه آن، قطع شدن امید مردم از نظام است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: شگرد اخیر دشمن در جنگ نرم، شایعات و عملیات روانی، ناامید کردن مردم از نظام در مدیریت زندگی، معیشت و اقتصادشان است که در مقابل مسؤولان باید کاری کنند که مردم به نظام امیدوار شوند؛ امیدواری مردم به نظام با برقراری و تعاملات با بیگانه نیست، این همان خواست دشمن است.

وی، امیدواری مردم به دشمن و بیگانه را بزرگ‌ترین آفت نظام دانست و افزود: چطور می‌خواهید وزیر خارجه فرانسه که همدست و همیار آمریکای ناپاک است و به شما تهمت‌زده در مورد مسئله موشکی با مسؤولان ایرانی مذاکره کرده و قصد دارند برای اقتدار منطقه‌ای ایران نیز مذاکره کنند را به ایران راه بدهید؟

علم‌الهدی با بیان این‌که دست کشیدن از قدرت‌ها به معنای حل شدن مشکلات معیشتی نیست، ادامه داد: تجربه شکست در برجام به مسؤولان، مردم و دولت ما ثابت کرد به هر مقدار از قدرت خود تنزل پیدا کنیم،  مشکلات معیشتی مردم حل نمی‌شود بلکه بیشتر می‌شود

وی اضافه کرد: آنان می‌خواهند ما اقتدارمان در منطقه را محدود کنیم، امروز که قدرت اول منطقه هستیم، کاری نداشته باشیم ترکیه شهر سوریه را گرفته و آمریکا در سوریه نیرو پیاده کرده است.

امام‌جمعه مشهد تصریح کرد: تنها راه امیدوار کردن مردم، اصلاح وضعیت معیشتی آنان است، مردم باید روند حل مشکلات اقتصادی جامعه را در سراشیبی ببینند تا امیدوار شوند، مردم با حرف، ان‌شاءالله و ماشاءالله امیدوار نمی‌شوند و کلید حل مشکلات در اشتغال است.

وی ادامه داد: تنها راه ایجاد اشتغال، عمل به اقتصاد مقاومتی است، راهی که رهبر معظم انقلاب نشان داده و پای آن ایستادند اما متأسفانه حرکتی انجام نگرفته است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=243030

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر