1

حل مشکلات جنسی؛ تبلیغ عجیب فروش حیوانات خانگی در تهران + تصاویر

  • کد خبر : 24349
  • ۱۴ دی ۱۳۹۰ - ۲۳:۱۲

حل مشکلات جنسی؛ تبلیغ عجیب فروش حیوانات خانگی در تهران

به گزارش خبرنگار اجتماعی قاصد، روز به روز تعداد سایت هایی که به مشکلات حیوانات خانگی در ایران می پردازند و از این طریق سعی دارند تا این حس را بوجود آورند که داشتن سگ و گربه در خانواده مشکلی ایجاد نمی کند، بیشتر می شود.

به تازگی یکی از سایت های اینترنتی مخصوص فروش و آموزش حیوانات در تهران، مقاله ای منتشر کرده که در آن تاکید شده “حیوانات خانگی داروهای موثر بر جسم و روح انسان”!!! در این مقاله تاکید شده است که روانشناسان عقیده دارند داشتن حیوان در خانه روابط خانوادگی را بهبود می بخشد و تنش بین اعضای خانواده را کاهش می دهد.

در این مطلب تاکید شده که کودکانی که در خانه سگ نگهداری می کنند کمتر دچار آلرژی می شوند، داشتن حیوان خانگی در کنترل فشار خون، بهبود سریعتر بیماری ها، نیاز کمتر به پزشک، درمان افسردگی بیماران مبتلا به ایدز، رشد کودکان و استحکام و گرمی خانواده و حتی حل مشکلات جنسی_آمیزشی در نوجوانان موثر است.

جالب آن که هر آنچه که در مطالب خبری مرتبط با حیوانات این سایت می خوانیم، تشویق و ترقیب به روابط مناسب انسان  و حیوانات خانگی است انگار که تا کنون هیچ مشکلی و بیماری مشترکی میان انسان و حیوانات بوجود نیامده است. مطالبی که به خوبی مشخص است برای تشویق مقوله فرهنگ نگهداری از حیوانات خانگی به خصوص سگ و گربه است.

این که چرا و چطور چنین سایت هایی در کشوری که فرهنگ ایرانی و اسلامی آن بر کانون خانواده تاکید دارد فعالیت کرده و کسی با آن ها برخورد نمی کند قدری عجیب به نظر می رسد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=24349

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر