1

سازمان هواپیمایی به زودی گزارش علت سقوط هواپیمای تهران-یاسوج را اعلام می‌‌کند

  • کد خبر : 246814
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱

کارشناس معتمد مجلس در امور هواپیمایی گفت: ناوگان هوایی کشور به دلیل انفعال مدیران و عدم تخصیص بودجه بسیار فرسوده و در آستان بحران است.

کارشناس معتمد مجلس در امور هواپیمایی گفت: ناوگان هوایی کشور به دلیل انفعال مدیران و عدم تخصیص بودجه بسیار فرسوده و در آستان بحران است.

ناوگان هوایی با وجود انفعال مدیران و کمبود بودجه در آستانه بحران/سازمان هواپیمایی به زودی گزارش علت سقوط هواپیمای تهران-یاسوج را منتشر می‌‌کندهوشنگ شهبازی کارشناس معتمد مجلس در امور هواپیمایی با اشاره به نشست روز گذشته (یکشنبه ۲۰ اسفند ماه) اعضای کمیسون عمران و سازمان هواپیمایی کشور برای بررسی گزارش جعبه سیاه هواپیمای تهران-یاسوج گفت: این جلسه جهت بررسی و تشخیص علت حادثه سقوط هواپیمای ای تی آر شرکت هواپیمایی آسمان برگزار شد.

وی با اشاره به علت وقوع این سانحه اظهار کرد: جعبه سیاه با حضور مسئولان فرانسوی بررسی شده و علت این حادثه طی گزارش مفصلی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری به زودی منتشر می‌شود.

شهبازی تصریح کرد: علت حادثه هر چیزی که باشد در نهایت باید از آن، برای جلوگیری از حوادث آینده استفاده کرد، ناوگان هوایی کشور به علت سوء مدیریت‌ها، انفعال مدیران و عدم تخصیص بودجه لازم از سوی دولت و مجلس بسیار فرسوده و در آستانه بحران است.

این خلبان بازنشسته کشور در ادامه با تاکید براینکه کوتاهی مدیران و مسئولان مربوطه سبب بروز این حادثه شده است، اظهار کرد: وزارت راه به عنوان متولی صنعت هوایی کشور موظف است تا نمایندگان مجلس را برای تصویب بودجه مورد نیاز قانع کند زیرا برخی وکلای ملت هنوز به فوریت و اهمیت توسعه صنعت هوانوردی کشور آگاهی لازم را ندارند.

کارشناس معتمد مجلس در امور هواپیمایی بیان کرد: اگر وضع به همین منوال ادامه پیدا کند، بنده به طور قاطع می‌گویم که باید در آینده باز هم شاهد چنین حوادثی باشیم.

شهبازی تاکید کرد: بهارستان نشینان با تغییر یک یا دو وزیر کمکی به نوسازی ناوگان هوایی کشور نخواهند کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=246814

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر