1

تیم‌ملی بدون سرپرست در جام‌جهانی؟/ ساکت منتظر چراغ سبز کی‌روش!

  • کد خبر : 248155
  • ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۰:۲۰

تیم ملی فوتبال کشورمان در آستانه آغاز رقابت های جام جهانی بدون سرپرست است و به طور قطع می تواند تاثیر منفی روی عملکرد تیم ملی داشته باشد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در آستانه آغاز رقابت های جام جهانی بدون سرپرست است و به طور قطع می تواند تاثیر منفی روی عملکرد تیم ملی داشته باشد.
محمدرضا ساکت+کی روش تیم‌ملی بدون سرپرست در جام‌جهانی؟/ ساکت منتظر چراغ سبز کی‌روش!

افق نیوز/ پس از جدایی افشین پیروانی از تیم ملی فوتبال، حدود یک سالی است که تیم بزرگسالان فوتبال کشورمان بدون سرپرست است و به طور معمول، آرین قاسمی مترجم کی روش، کارهای مربوط به سرپرستی تیم ملی را انجام می دهد.

البته در برخی از بازی ها، مهدی خراطی، مدیر اجرایی تیم های ملی با حضور روی نیمکت، کارهای سرپرستی را برعهده می گیرد اما بدون شک نبود سرپرست به معنای واقعی در تیم ملی، می تواند تاثیر منفی روی ملی پوشان در بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال داشته باشد.

این روزها از محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال به عنوان نامزد سرپرستی تیم ملی فوتبال نام می برند. هرچند مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال این موضوع را تکذیب کرد اما احتمال دارد ساکت به عنوان سرپرست جدید تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه انتخاب شود.

البته نظر کی روش درباره انتخاب سرپرست برای تیم ملی همیشه مهم بوده و حالا باید منتظر ماند و دید در آستانه حضور ایران در جام جهانی، فدراسیون فوتبال چه کسی را به عنوان سرپرست معرفی خواهد کرد. به نوشته باشگاه خبرنگاران، جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ۲۴ خرداد با دیدار روسیه و عربستان سعودی آغاز می شود و تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه B این مسابقات با تیم های مراکش، اسپانیا و پرتغال همگروه است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=248155

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر