2

محکوم کردن حادثه تروریستی تهران از سوی خانم کلینون داری تناقص است

  • کد خبر : 25178
  • ۲۲ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۰

چطور می‌توانید ترور متفکران علمی ایران را محکوم کنید در حالی که نقشcia در این ترورها مشهود است.

الهیان در واکنش به محکومیت ترور شهید احمدی‌روشن از سوی وزیرخارجه آمریکا، گفت: محکوم کردن حادثه تروریستی تهران از سوی خانم کلینون داری تناقص است چرا که نقش‌cia در این ترور مشهود است.

خبرگزاری فارس: نقش CIA در ترور شهید احمدی‌ مشهود است؛ خانم کلینتون چه‌چیز را محکوم می‌کنید؟

زهره الهیان رئیس کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اظهارات وزیر خارجه آمریکا درباره محکوم کردن ترور شهید مصطفی احمدی‌روشن، گفت: قاتل شهید علیمحمدی به همراهی با آمریکایی‌ها اعتراف کرد و چگونگی ارتباط با آنها را نیز شرح داد حال چطور می‌شود آمریکایی ترور دانشمندان را محکوم می‌کنند؟

وی افزود: برخی نمایندگان کنگره آمریکا ابایی‌ ندارند که از اقدامات تروریستی علیه ایران حمایت کنند و برخی از این نمایندگان حتی از ترور دانشمندان ایرانی رسما حمایت کرده‌اند.

الهیان با بیان اینکه وزارت خارجی و دستگاه قضایی باید اقدامات لازم را برای دفاع از حقوق ملت ایران اتخاذ کنند، گفت: مدعیان حقوق بشر هرجا که دلشان بخواهد و منافع‌شان ایجاب کند دست به عملیات تروریستی می‌زنند و سپس حادثه ترور را محکوم می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه سکوت سازمان ملل و مجامع ‌بین‌المللی در برابر حادثه تروریستی موجب رسوایی بیش از پیش آنها خواهد شد، گفت: سازمان ملل باید برای حفظ آبروی خود نسبت به حوادث تروریستی تهران بی‌تفاوت نباشد.

رئیس‌کمیته حقوق بشر مجلس در پایان با بیان اینکه نقش مثلت mi6 ،cia و موساد در ترور متفکران علمی ایران مشهود است، خطاب به وزیر خارجه امریکا که ضمن رد دست داشتن آمریکا در ترور شهید احمدی‌روشن این ترور را محکوم کرده بود، گفت: چطور می‌توانید ترور متفکران علمی ایران را محکوم کنید در حالی که نقشcia در این ترورها مشهود است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=25178

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر