2

رسانه ها بیشتر اخبار بخش ورزشی را رصد می کنند که نمود بیشتری دارد

  • کد خبر : 25188
  • ۲۲ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۹

این وزارتخانه متولی وظایف ستادی و پایش حوزه جوانان بوده و از این دو حوزه غافل نیست.

به گزارش پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ،’محمد عباسی’ با اشاره به نوع فعالیت وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد که این وزارتخانه آن بخش از وظایف خود را که به امور ورزشی مربوط می شود عملیاتی و آن بخش که به امور جوانان ارتباط دارد را ستادی عمل کرده و از هیچ کدام غافل نیست.

وی افزود: رسانه ها بیشتر اخبار بخش ورزشی را رصد می کنند که نمود بیشتری دارد البته این بدان معنی نیست که چون خبری نیست در حوزه جوانان کاری صورت نگرفته و یا احیانا به فراموشی سپرده شده است.

عباسی با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان البته به تنهایی متولی ساماندهی امور جوانان نیست بلکه وظایف ستادی، پایش و پیگیری های این حوزه را برعهده دارد، ادامه داد: به عنوان مثال مواردی چون اشتغال و مسکن به ترتیب به وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی مربوط می شود که باید در این حوزه فعال باشند با این حال در این امور هم پیگیر خواسته های جوانان هستیم.

وی درادامه به برخی از فعالیت های وزارت ورزش و جوانان در این حوزه ها اشاره کرد و افزود: تاکنون شورای عالی جوانان دو بار دراین باره تشکیل جلسه داده و تصمیماتی را در این حوزه اتخاذ کرده که بزودی نتایج آن اعلام می شود.

عباسی همچنین تنظیم و ارایه آیین نامه های ستاد ساماندهی امور جوانان و ساماندهی مراکز مشاوره ای ازدواج به دولت را درراستای اهداف و برنامه های این وزارتخانه برشمرد و تصریح کرد: تدوین و ابلاغ شاخص های مربوط به دیگر دستگاه ها از دیگر اقدامات وزارتخانه در حوزه جوانان است که با جدیت کامل به دنبال آن هستیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=25188

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر